Songfestival

• Otis

Gaat iedereen kijken? Hoe zal Anouk het gaan doen, iedere keer weer kippenvel als ik het nummer hoor.

• axel

Ik kijk half en zag en hoorde Anouk die een zeer goed applaus kreeg en erna kwam Roemenie met een zanger die zong als Maria Callas wel leuk om te zien. Verder interesseert het songfestival me niet veel maar ik zou het wel leuk vinden als Nederland een keer won, het is wat dat betreft net voetbal.

Ik ben er nog steeds niet achter wat senioren op dit forum echt interesseert, dieren doen het altijd goed zo te lezen. Ik dacht niet dat dit forum een doorsnee is van wat senioren echt interesseert.

In Plusmagazine zijn ze meer geinteresseerd in financiele zaken en erfenissen.

• Otis

Ja absoluut geweldig gedaan, zeg maar gerust fenomenaal! Haar nieuwe album moet ook zo goed zijn,dus die zal ik ook zeker aanschaffen.

• Gonnie

Nu, mij interesseert de hele songfestival geen fluit, vroeger wel dan deden mijn dochter en ik of wij ook in de jury zaten en gaven wij cijfers voor elke optreden, en dat op papier.

Ik heb naar aanleiding van Els even via internet geluisterd naar Anouk, maar zij kon mij niet bekoren.

Zal ook wel aan mijn leeftijd liggen.;)

• Boris

Goed gedaan zeker, maar het grote publiek heeft liever bagger. Daarom heeft Denemarken gewonnen.

Wat een gejengel, wat een dieptepunt.

• Boris

Overdrijf je nu niet een beetje? :) Geweldig gedaan? Fenomaal?

Die bewoordingen zouden alleen van toepassing zijn wanneer ze gewonnen had. Inplaats van dat k.tlied van Denemarken.

http://www.speld.nl/2013/05/18/eu-volgend-jaar-met-gezamenlijk-kutlied-naar-songfestival/

• Otis

En daarom had ze ook moeten winnen.

• Marjorie

Axel schreef o.a.: Ik ben er nog steeds niet achter wat senioren op dit forum echt interesseert, dieren doen het altijd goed zo te lezen. Ik dacht niet dat dit forum een doorsnee is van wat senioren echt interesseert.

Beste Axel, een mens verandert toch niet omdat zijn/haar leeftijd verandert? Bvb, ik ben mijn hele leven al ge-interesseerd in astronomie en weerkunde. Moet ik dan nu een studie maken van het kweken van geraniums of het bakken van appeltaarten?

Goede raad: probeer mensen niet in vakjes te duwen :)

• Boris

Griekenland had van mij mogen winnen.

Lekker nummer met flink de vaart erin :)

http://www.youtube.com/watch?v=G3k2MOJOkKg&feature=youtu.be

• Douce.

:) Vooral geen vakjes….brrrr..

Ben het met je eens, als iets je van meet af aan interesseert, heeft leeftijd daarmee niets te maken.

Wel is het met een aantal zaken zo, dat zul jij ook ervaren, dat je er genuanceerder mee omgaat.

Maar….een appeltaart bakken kan goed hand in hand gaan met astronomie en weerkunde volgens miji..:D

Douce