Barbecue

• Scarlett 2de

Door radio presentatoren wordt je er 's morgens al mee wakker geschud en later ook nog als het gaat om weersberichten. Hel lijkt wel dat als 1 miljoen Nederlanders gaan barbecueën dat ook gelijk wordt gesteld voor 16 miljoen Nederlanders.

Het woord barbecue en alles wat daarmee samenhangt kan ik niet meer horen, bij de koffiepauze hoor ik opnieuw wie van de vakantiehulpen van plan zijn te gaan barbecueën. Barbecueën is mij te veel tot volksvermaak verheven, aan die eenheidsworst gekte en al die reclame folders begin ik mij te ergeren.

• ¥ Lotje ­­¥

Tis weer eens iets anders dan altijd over het weer te ouwehoeren :D

• wilma/miekeben_4@hotmail.com

X( vind het wel wat hebben hoor dat barbecueën

• axel

Als ik ga eten moet alles gelijk klaar zijn en heb ik geen zin om een half uur te gaan zitten wachten.

Het is nog gevaarlijk ook want 80 mensen belanden er per jaar in de 3 brandwondencentra in Nederland.

• Frederik D

Ik omarm je. Ik ben het helemaal met je eens.

• axel

Lees hoe gevaarlijk het kan zijn:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21730774/__Meisje__9__kritiek_na_BBQ-vlees__.html

• smurfke

Er is blijkbaar veel aan te verdienen, anders werd er niet zoveel reclame voor gemaakt.

Sommige mensen maken er inderdaad een vreet en zuipfestijn van, maar de meeste mensen die ik ken doen met de barbecue buiten, gewoon wat ze anders in de keuken zouden doen. Gewoon lekker buiten eten als het een keer mooi weer is.

• janny1

het is net als de stampotten in de winter

• Channah

.

• Channah

.