Steeds meer ongelukken met fietsers, vooral 60+.

• Sfred+

Moeilijk om dit "Laat Frederik dit maar niet horen:D:D:D " te lezen met een knipoog, zeker gezien de smileys…. Sorry ;)

Frederik zijn hobby is? Op zijn racefiets toertochten maken, jij mag nooit meer raden. :D:D:D

Fietspaden zijn er wel zeker om ook te recreëren en hele volksstammen genieten van een zomerse dag van een fietstocht, al dan niet op een racefiets, of wij dat nu leuk vinden of niet. Daarom kom ik met een voorstel van snelheidslimieten voor fietsers en dat zeg ik dus zonder smiley.

• Sfred+

Gewoon toe laten op de snelweg, het probleem lost zich dan vanzelf op in de loop der tijd. Zeg maar een soort uitstervingsbeleid. ;)

Ps: Dit is al grapje bedoeld voordat mensen dit weer serieus nemen. ;S

• smurfke

De meeste automobilisten zijn op zijn tijd ook fietsers. . ;)

• axel

Hebben de Duitsers dat niet afgeschaft? :S

• Frederik D

Ik racede. Ik racete.

Het eerste is fout, het tweede is goed. Toch eindigt de stam van racen niet op een medeklinker uit kofschip.

• smurfke

Een verbod op aso's op de openbare weg lijkt me wel wat. X(

• Sfred+

Jij weet heel goed weet ik bedoel en nu niet er als een klein blauw manneke omheen lullen. B)-

• Sfred+

Weet ik eerlijk gezegd niet wie het afgeschaft heeft. Even opgezocht, inderdaad de Duitsers hebben het afgeschaft.

De bezetter maakte op 1 mei 1941 een einde aan de rijwielbelasting en het belastingplaatje.

Een fietsbelasting, het heroverwegen waard? Zie link.

http://www.accredo.nl/uploads/Een%20fietsbelasting%20het%20heroverwegen%20waard.pdf

• Sfred+

Zeker. (tu)

Wegwezen met de klote fietsers, vaak zonder licht, geven geen richting aan, telefoneren, SMSen in het verkeer, etc. We kunnen rustig stellen dat fietsers gemiddeld genomen de grootste aso's in het verkeer zijn. Ik sta ook volledig achter je om deze aso's te verbieden op de openbare weg.

• Sfred+

25 kilometer per uur max Frederik, goed voorstel? :D:D:D