Nieuwe pensioenkortingen dreigen.

• axel

Ik heb het gelukkig nog niet gehad, ja wel door belastingmaatregelen maar er dreigen nieuwe pensioenkortingen door haperende dekkingsgraden:

http://www.bnr.nl/nieuws/Personal_Finance/243861-1307/pensioenkortingen-dreigen-door-haperende-dekkingsgraden

• Itheka

Wij hebben er wel mee te maken, krijgen veel minder geld en moeten meer uitgeven (o.a. aan huurverhoging en zorg).

Maar het duurt nog een tijdje voordat het 2014 is en misschien is de toestand dan wel weer veranderd. Ik maak me maar niet al te veel zorgen. Verhongeren zullen we niet en een dak boven ons hoofd hebben we ook nog.

Wij hebben goede tijden gehad.

Ik maak me wel zorgen over mijn kinderen en kleinkinderen, vooral over de laatste.

• Sfred+

In september organiseert de PVV een actie dag, kijken wie er komen opdagen. O nee dat kan niet, de PVV is politiek niet correct. Was het nu de PvdA dan hobbelen wij er blindelings achteraan naar de slachtbank . ;)

• Scarlett 2de

En het gaat van erg naar slechter. Las gisteren in de krant dat Nederland met 3,2 % inflatie de koploper is in de eurozone. Geen wonder dat het consumenten vertrouwen zo slecht is en de loonontwikkeling achter op de inflatie. De werkloosheid neemt steeds toe. Maar als het aan het kabinet ligt zouden er nog meer lastenverzwaringen voor de burgers gaan aankomen om aan de begrotingscriteria van Brussel te voldoen..???. Het gevoerde beleid van dit kabinet is gewoon waardeloos, weg ermee.