A.s. maandag bijna 35 graden.

• axel

Zwembroek aan, ventilators aan, airco aan, genoeg ijs en limonade in huis? Laat het dan maar over je heen komen:

http://www.parool.nl/parool/nl/8/WEER/article/detail/3479002/2013/07/20/Temperatuur-loopt-maandag-op-tot-bijna-35-graden.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20130720

• Itheka

We hebben lang genoeg op de zomer moeten wachten, maar 35 graden is wel een beetje teveel van het goede.

• axel

Het gras wordt steeds geler hier door de grote droogte maar mij hoor je niet. ;)

• Douce.

Axel Paulisma (of hoe heet die vent, ik zie hem nooit?)

Normaal kijk ik altijd naar Marco Verhoef o.i.d.

Afijn, we wachten wel af. Ik ben gek op de zon en als het te fel wordt, de parasol opzetten en normaal doen.

Douce

• Sietse 45

Stelt toch niks voor 35 graden massa's mensen stonden aan de kant van de weg in de felle zon naar de fietsers in de tour te kijken.:D

• axel

Heb het gemist want ik keek naar de nieuwe Belgische Koning Filip onder mijn heerlijke koele ventilator. :)o

• Douce.

Haha, ja, maar dan hebben ze zoveel gezopen, dat ze helemaal niet meer in de gaten hebben hoe warm het is.

Ik geniet van de zon en 35” mag het van mij zo worden.

Overigens denk ik dat aan de kust (ik woon er ca. 35 km. vandaan) het koeler zal blijven dan b.v. in het oosten en bij jou:D

Tijdje gemist Sietse, alles goed?

Douce

• Sietse 45

Douce Schreef:

——————————————————-

> Haha, ja, maar dan hebben ze zoveel gezopen, dat

> ze helemaal niet meer in de gaten hebben hoe warm

> het is.

> Ik geniet van de zon en 35” mag het van mij zo

> worden.

> Overigens denk ik dat aan de kust (ik woon er ca.

> 35 km. vandaan) het koeler zal blijven dan b.v. in

> het oosten en bij jou:D

> Tijdje gemist Sietse, alles goed?

>

> Douce

Ja hoor niks aan de hand;)

• Scarlett 2de

En de katten hier hoor je ook niet klagen, die liggen er uitgeteld bij languit over de vloer en in de schaduw;).

• Scarlett 2de

Heb er niets van gezien. Het zijn hier tropen dagen. Af en toe een koele onderbreking bij de pc (zo nu eventjes genieten van het katten prikbord terwijl vakantiehulpen aan het werk zijn) of om te eten en daarna verder door buffelen tot middernacht. En om 7 uur 's morgens begint alles weer bij voor af aan…