Bejaarde vrouw (96) ligt na val hele nacht op straat

• Boris

Een hoogbejaarde vrouw uit Eindhoven is zondagochtend onderkoeld geraakt, nadat ze de hele nacht op straat had gelegen. De vrouw van 96 was gaan lopen met haar rollator, kwam ten val en kon niet meer opstaan. Zondagochtend werd ze aan de Herman Gorterlaan in Eindhoven gevonden door de politie.

Een wijkagent laat weten dat de vrouw onderkoeld was geraakt en dat haar lichaam er blauw uitzag. Ze was nauwelijks nog aanspreekbaar. Inmiddels zou het weer beter met haar gaan.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3490551/2013/08/11/Bejaarde-vrouw-96-ligt-na-val-hele-nacht-op-straat.dhtml

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21801006/__Bejaarde__96__ligt_nacht_op_straat__.html

• Sfred+

Gewoon een ongeval op een rustige plek, kan gebeuren hoe zielig ook. En wat wil je nu eigenlijk zeggen?

• axel

Heb jij zelf nooit iets in te brengen hier? :S Ik zie alleen maar vinnige postings van jou dat je anderen bekritiseert en/of terechtwijst. Jammer vind ik dat er zijn toch genoeg leuke of minder leuke onderwerpen te vermelden dacht ik zo. B)

• Channah

.

• Boris

Mijn moeder is inderdaad iets dergelijks overkomen in 2004. Zij woonde ook alleen in een serviceflat en was slecht ter been. Toen ze 's-avonds naar bed wilde gaan is ze van de bank gegleden en kon niet meer overeind komen. Ze heeft toen de hele nacht op de grond in de woonkamer gelegen en werd pas de volgende ochtend gevonden door de thuiszorg.

Ook zij was onderkoeld maar was er gelukkig weer snel bovenop.

Deze vrouw van 96 heeft de hele nacht buiten gelegen, zij moet wel ontzettend sterk zijn. Maar ze is ook niet voor niets al 96 natuurlijk.

• ¥ Lotje ­­¥

Daarom vind ik die alarm ketting wel goed . Mijn moeder had die altijd aan haar nek . en werkt ook buitenhuis althans in de tuin toe .

• Channah

.

• Marjorie

Boris Schreef:

——————————————————-

> Mijn moeder is inderdaad iets dergelijks overkomen

> in 2004. Zij woonde ook alleen in een serviceflat

> en was slecht ter been. Toen ze 's-avonds naar bed

> wilde gaan is ze van de bank gegleden en kon niet

> meer overeind komen. Ze heeft toen de hele nacht

> op de grond in de woonkamer gelegen en werd pas de

> volgende ochtend gevonden door de thuiszorg.

> Ook zij was onderkoeld maar was er gelukkig weer

> snel bovenop.

>

> Deze vrouw van 96 heeft de hele nacht buiten

> gelegen, zij moet wel ontzettend sterk zijn. Maar

> ze is ook niet voor niets al 96 natuurlijk.

Ja, en sommigen bagatelliseren het. En de web is zeer secetief. Sterkte voor je moeder!

• axel

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> En de web is zeer secetief. Wat is secetief? :S Sterkte voor je moeder!

Zijn moeder is toch al jaren geleden overleden? :S

Het ging over zomaar een oude dame.

• Gonnie

Zorg dat je altijd een mobieltje bij je draagt, mocht je vallen en niet meer in staat om op te staan, dan kan je met je mobiel alarm slaan.