poep en plas kan de wereld redden

• ¥ Lotje ­­¥

De boeren in het oude China gebruikten het al. Naast belangrijke reisroutes bouwden ze zelfs reclameborden langs de weg om de reizigers attent te maken op het enorme comfort van hun toiletten om zo de menselijke uitwerpselen te verzamelen en het vervolgens voor veel geld door te verkopen.Bemesten betekent immers dat de vruchtbaarheid van de grond gedurende meerdere jaren toeneemt: de verbouwde gewassen profiteren gedurende jaren van de ingebrachte nutriënten.

.

Dus nu weten wij wat ons te doen staat.

De vraag is alleen WAAR gaan we het doen, en gaan we allen bij elkaar zitten, of gaan wij ons verspreiden.::o

• Itheka

Ik stel voor om een in een concertzaal in plaats van stoelen allemaal wc's te plaatsen. Tijdens het kijken naar een toneelvoorstelling of luisteren naar een concert kan er dan heel veel poep en plas geproduceerd worden. Gezellig lijkt het me ook(:P)

• appie

Bah bah menselijke uitwerpseselen zijn ongezond alleen die van verschillende diersoorten kunnen soms iets bijdragen !!!!

Appie

• ¥ Lotje ­­¥

:D

• Ton Zuur

Er zijn mensen die elke ochtend een glaasje ochtendurine nuttigen. Zij beweren dat dit gezond is.

Wie doet er mee?

• axel

Geef mij maar een heerlijk kopje thee ''s morgens. :)o

• ¥ Lotje ­­¥

Het zijn wel afvalstoffen. Wat giftig kan zijn . Het wordt door de nieren en de lever als AFVALSTOF uitgescheiden.. Ik las wel eens dat je urine kan filteren en dan zou je het kunnen drinken . Ik moet zeggen in tijd van nood, en er is geen water . En je snak naar drinken zeg maar… dat ik het ook zou drinken . Wel van je zelf natuurlijk B)