Beker koffie of thee voor € 1,- bij McDonald's.

• axel

In het College hotel in Amsterdam hebben ze de mooiste toiletten van Nederland:

http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/3431002/2013/04/24/Amsterdams-hotel-heeft-mooiste-toilet-van-Nederland.dhtml

• Douce.

Nou pleeg ik gewoon in mijn eigen huis te slapen i.p.v. in een hotel en mijn toilet is brandschoon.

Scheelt tijd, moeite en een hoop geld:D

Serveren ze op dat toilet een Big Mac met een gratis bakkie pleur?

Douce

• Frederik D

En elk mens bepaalt zelf of hij Mc wil boycotten.

• ¥ Lotje ­­¥

ik heb ooit daar eens gevraagd om een kroket . Kreeg ik een broodje met smurrie en kroket er tussen . ik vroeg om een kroket zei ik, hadden ze niet toen . wij doen het altijd zo zei zo,n griet hahaha:D en toen de kinderen klein waren . eens frietjes daar met mayo gegeten, we waren de andere dag met drieën ziek, waarschijnlijk van de mayo. nooit meer geweest daar een vieze tent en onvriendelijk personeel .:P

• Sfred+

Inderdaad. Maar als je er nu een gratis glaasje water krijgt? B)-

• Sfred+

Tis zo slecht allemaal dat ze wereldwijd niets voorstellen :D:D:D

• Sfred+

Je heb gelijk, het is waardeloos. Ze hebben ook maar 27 miljard euro omzet en zo een 5.5 miljard netto winst. Daaruit kan je wel opmaken dat het allemaal heeeeel vies is, bah niet te vreten.

O ja. Nog een leuk weetje. Ze hebben meer personeel dan Luxemburg inwoners en ze verkopen per seconden 75 niet vreten hamburgers. Alleen in Nederland zo een 156 miljoen klanten per jaar. Een heel slecht product, zoals we kunnen zien. ;)

• Douce.

Kun je gelijk nagaan waar het stempel obesitas opgezet kan worden (om nog maar te zwijgen over hart- en vaatziektes).

Gewoon doorgaan, en de zorgverzekeringen zullen zeker stijgen en de vele aandoeningen ook.

Leuke omzet McD….dank u, voor deze geweldige bijdrage aan de samenleving.

Douce

• Boris

Kwantiteit zegt niets over kwaliteit.

• Boris

Kwantiteit zegt niets over kwaliteit.

En verder is het een kwestie van marketing:

Seriously, Why Do People Eat at McDonald’s?

1. It’s cheap: I can only hope the primary driving factor to eat at McDonald’s is the price. I’ll admit, it’s probably the cheapest fast food joint around. Although, the trade off is that very same quality. It is cheap: cheap quality, cheap tasting and cheap on the nutrition.

2. It’s familiar: Whether you like it or not, McDonald’s does have a “taste” about it. The food has a taste that I’m guessing people find familiar and comforting in a way. For the same reason a well worn-in baseball glove will feel better than a brand new one I suppose. People just like the McDonald’s flavor. Why, is beyond me.

3. It’s in their brains: I work in marketing, so my lively-hood depends on my faith in the fact that people can be persuaded to make decisions based on what they see and hear from someone else. My only guess is that the ad wizards at McDonald’s are doing something right to get people to eat their food.

http://www.ridiculouslyhealthy.com/living/why-mcdonalds/