Beker koffie of thee voor € 1,- bij McDonald's.

  • Sfred+

    Ik begrijp niet dat onze overheid niet ingrijpt.

    Ik begrijp dat heel goed. Wat is de volgende stap? Kroegen sluiten? Voetbal afschaven? Auto rijden verbieden?

  • axel

    Nee maar dit is dus gewoon nep om maar meer water te kunnen verkopen.

  • Marjorie

    axel Schreef:

    ——————————————————-

    > Bij ons in het zwembad staat op een bordje bij het

    > kraantje op het toilet dat het geen drinkwater is,

    > flauwe kul natuurlijk doen ze om de horecaverkoop

    > niet te dwarsbomen.

    Zwembadwater wordt toch ontsmet met chloor? En vervuild door plassende mensen?. Lijkt me niet echt geschikt om te drinken. En dat ze waarschuwen is om eventuele claims te voorkomen.

  • Douce.

    Kun je in elk geval de koffie van McDonald's mee doorspoelen:)o;)>:D<

    Douce

  • axel

    Ach Fred jij hebt de naam maar zij de daad: ze moet gewoon met een enorme omhaal van woorden altijd gelijk krijgen.

    :(

  • axel

    Marjorie Schreef:

    ——————————————————-

    > Zwembadwater wordt toch ontsmet met chloor?

    Klopt 100% maar dat komt niet uit een kraantje, het is gewoon om te drinken.

    > En vervuild door plassende mensen?.

    Dat zeggen mensen altijd die nooit zwemmen.

  • Douce.

    Lange tenen knul en dat voor een Rotterdammer. Feyenoord heeft ook nog gewonnen, dus er is geen reden om zo te praten en mij uit te spelen.

    Dat is nu echt een kleuterklas mentaliteit..bah.

    Douce

  • axel

    Geen lange tenen hoor integendeel maar ik behandel iedereen zoals ze mij behandelen zo simpel is dat. En inderdaad Feyenoord heeft na 4 keer verloren te hebben eindelijk eens een keer gewonnen met 3 doelpunten van Pelle, hij is gelijk ziek naar huis gegaan en dat is niet goed.

    Zullen we de nieuwe week maar goed beginnen? :S

  • Douce.

    Ik heb je niet slecht behandeld, dus ik verdien totaal niet dat je mij uitspeelt.

    Zeg iets gewoon face to face, zoals dat in “onze” regio gebruikelijk is, maar ga niet via een ander een spelletje spelen.

    Daarvan ben ik niet gediend, waarvan akte. Lees alles nog maar eens door, dan begrijp je misschien mijn cryptische gevoel voor humor. Zo niet, is dat ook goed.

    Verder is voor mij iedere dag op een prikbord zoals deze zich voordoet en haatdragend ben ik zeker niet, maar laat me in geen geval muilkorven en/of een mes in mijn rug plaatsen.

    Mijn nieuwe week is trouwens al goed begonnen, ik zie de maan vrij helder.

    Het Sp. muziekfestival was een half uurtje geleden afgelopen, daar heb ik van genoten, al was ik er niet bij. Het geluid stond tamelijk hard..haha.:)

    Uitstekende muziek.

    Douce

  • Frederik D

    Winnen van NAC? Nee, maar. Dat is moeilijk. Nee, dan PEC. De trotse koploper. De IJssel is sterker dan de Maas. Neem Go Ahead. En waar is SVV? En Waalwijk, dat aan de Maas ligt en niet aan de Waal, doet het matig. De IJssel, dat is DE rivier. Neem FC Zutphen. Nog nooit van gehoord? Klopt, te goed voor voetbal. Daar spelen alleen heren van stand zonder de stand bij te houden.