De mensheid staat vanaf gisteren weer bij de aarde in het krijt

• axel

Ja hoor dan komt er vast weer een nieuw soort belasting om het water beter te zuiveren van de overdosis medicijnen.

En ja hoe gaan we dat dan noemen? :S

• Nicole

Tegenwoordig is het verplicht dat je kind zindelijk is zodra het naar de kleuterschool gaat, wat als je kind daar nog niet aan toe is? Het zijn wel de hersenen die dat regelen hoe vaak de ouders het ook proberen

• Douce.

Depri-filter-tax lijkt me geen slechte binnenkomertje.:)

Douce

• ¥ Lotje ­­¥

Daarbij tegenwoordig mogen de papieren luiers ni)et meer in de container . dus je heb nog meer werk er mee al lijkt het wel makkelijk voor de hardwerkende ouders van nu .B) B) Die papieren moet je ook weer ergens brengen dacht ik .

• ¥ Lotje ­­¥

Om maar te zwijgen over schaliegas, wat nu de kop weer opbreekt met boringen …..

Dat woord kan het woordenboek nog niet den ik

• Douce.

Dat wordt wel gezegd, de hersenen die dat regelen.

Maar ik geloof toch in een systeem dat de ouders de herenen daarin prikkelen en een rol spelen.

De kinderen zijn tegenwoordig niet snel zindelijk en mijns inziens komt dat door de gemakzucht en niet door de hersens van de kinderen.

Kinderen vinden het namelijk helemaal niet prettig om in een natte/vieze luier te lopen, dus hen zal aangeleerd moeten worden hoe dat te voorkomen is. Dat weet het brein niet uit zichzelf. Is een leerproces, dat niet vanzelf ontsaat, maar dus aangeleerd moet worden.

Afijn, ik ben er gelukkig vanaf en heb ze snel zindelijk gekregen, met katoenen luiers. Geen probleem.

En zeikers blijf je altijd houden, ook op oudere leeftijd en daar heb je geen pampers voor. Trouwens, ik ben niet voor het pamperen…:D

Douce

• Frederik D

Er komen dus heel veel medicijnen in extreme verdunning in ons leidingwater. Ons leidingwater is dus een homeopathisch geneesmiddel tegen elke ziekte. Er zijn geen artsen meer nodig.

• Sfred+

:D:D:D

• Nicole

Ik weet het ook niet precies hoe het werkt maar inderdaad wel de hersenen prikkelen door training.

Jaaaaa we zijn er vanaf, nu mijn as

kleinkind maar dat is straks niet mijn zorg ;)

• Douce.

Leuk, gefeliciteerd!

Gelukkig hoef je je daarmee niet te bemoeien, al jeuken je handen misschien nog wel eens als je ziet wat er gebeurt.

Ik weet zeker dat onze moeders dat bij ons doen en laten met de koters ook wel hebben gehad:)

Douce