lichten uit of aan?

• ¥ Lotje ­­¥

Ik vind het niks dat ze op rijkswegen uitgaan . Je zou een lekke band krijgen sta je daar in het donker. Ze kunnen beter bezuinigen met het licht bij . Scholen , fabrieken , winkels . Als je daar langs loop lijkt het wel een hennepkwekerij . En ze zijn er niet.

http://www.youtube.com/watch?v=IR3QoScPZjQ

:D

• Sfred+

Mensen die nooit s' nachts op de weg zitten zullen zeggen lichten uit.

• Frederik D

Je hebt wel gelijk. Maar die lichten in scholen en zo zijn tegen inbraak. Maar moeten er dan zoveel lichten in een school branden? Nee, dat hoeft ook weer niet.

En minder bordjes zou ook al schelen. “Overijssel veelzijdig verrassend”. Een volslagen overbodig bordje. Dat heel veel kost. Eerst een vergadering van de PS (Provinciale Staten). Dan een duur reclamebureau ingehuurd. Terugkoppeling naar PS. Dan moeten die bordjes worden gemaakt. Fabricage is opwarming. En dan moeten die bordjes worden geplaatst. Met zware auto's. Leve de opwarming.

Spreek je eigen gemeente aan op haar verspilling.

En o ja, sla kerst over. Kerst, dat is pas klimaatverzieking.

• Frederik D

O ja, er zijn, bijvoorbeeld bij Blokker, voor niet zoveel geld kleine zaklampen te koop. Koop zo één voor in de auto. Doe hem wel eens per week een paar keer aan en uit. Dat voorkomt lekken van de batterijtjes. Eigenlijk hoort men ook een zaklampje bij het bed te hebben liggen.

• ¥ Lotje ­­¥

die zaklampjes heb ik . :)

En die zanger komt van deze plaats :D

• axel

De verlichting gaat niet uit op vitale kruispunten en bochten e.d.

Als je een zaklantaarn koopt neem dan geen oplaadbare want als die leeg is heb je niks of je moet een reserve nemen, ik spreek dus uit ervaring. :)

• Channah

.

• ¥ Lotje ­­¥

ik heb zo,n draai ding . :)

• Douce.

In deze regio is gebruikelijk te zeggen dat je niet zonder kloten naar de hoeren gaat.

Dus, je zorgt altijd voor goed materiaal/materieel.

Ik ga op reis en ik neem mee…:D

Douce

• Douce.

Een bromtol dus?:D

Douce