Telefoon.

• axel

Is dit de toekomst? :S Nee hoor want het is al zover. 8-)

http://www.youtube.com/watch?v=OINa46HeWg8&feature=youtu.be

• ¥ Lotje ­­¥

ik word er af en toe giftig van . ze horen amper als je wat zegt . . en dan in de super bellen ze naar huis als er iets niet staat. . ik heb laatst iemand die stond te bellen naar huis dat er iets niet was , wat ze dan mee moest brengen . expres geduwd , Net of ik daar toevallig bij moest zijn . Ze zei niks . hahahahahah. Mijn was de bedoeling dat dat ding uit haar handen zou vallen >:D< .

• Gonnie

Je bent mij er eentje.:D

• Douce.

Als deze mensen je niet in de weg staan of iets dergelijks, hoef je dat toch niet te doen?

Mij is het ook een raadsel waarom mensen die smartphone aan hun handen/oren hebben kleven (ik heb er zelf een naar volle tevredenheid), maar ze moeten het zelf maar weten. In het verkeer vind ik het gevaarlijk, je wordt op je fiets volledig omver gereden door dit soort figuren, dan vind ik het wel heel erg.

Verder, het zij zo.

Wat ik wel een keer deed in de Metro rond etenstijd en hij stopte net voor ons Centrum Station met een probleem, en sommigen gingen bellen, dat ik heel duidelijk door de Metro schalde: schat, staat de Bokma koud?, het duurt nog even voor ik er ben….:D

Ik moet zeggen dat de timing kennelijk goed was, want iedereen lag in een deuk.

Douce

• axel

Bellen is nog het minste wat er mee gedaan wordt, ik heb nog een ouderwetse gsm waarmee je alleen maar kan bellen en/of sms-en en die bevalt mij nog steeds uitstekend. Hij werkt in de hele wereld en ik doe er dan een plaatselijke simkaart in dan krijg je ook geen schrik-rekeningen.

• ¥ Lotje ­­¥

hahahah zoiets zou ook van mij kunnen afkomen .

En met dat duwen was meer ellebogen gedoe . je kent dat als het druk is dat je tegen elkaar staat en dan wat duwen . . Ik erger er me ziek aan . En net als je zei op de fiets bellen zie ik ook regelmatig .

• appie

Echt dit gelukkig de toekomst overal alert op zijn dat is erg nodig!!!!!

Appie

• Douce.

Toen de mijne overleed en ik natuurlijk zei geen smart te willen, ben ik toch overgegaan.

Het is heerlijk, het is leuk, ik vind het geweldig. Wordfeud, whatsapp…top.

Maar…..ik neem het kreng nooit mee als ik boodschappen ga doen bijvoorbeeld. Ik wil gewoon niet verslaafd zijn aan dat ding.

Wat anderen doen, is hun keuze. Ik vind het niet altijd prettig om de smart mee te nemen, omdat ik vrij wil zijn.

Douce

• ¥ Lotje ­­¥

Ja je moet alert zijn ja . maar niet de hele dag krom gaan staan over dat ding . Je zou er nog door kromgroeien . .

Daarbij je moet alert zijn met zien . en als je ingedachte over dat ding staat zie je niks om je heen . , geloof dat maar . Want op de fiets als ze hun mobiel vast hebben , rijden ze je bijna voor de sokken . .B)-

• smurfke

Gelukkig wordt deze ziekte minder heftig naar mate men ouder wordt. Uitzonderingen daargelaten. :D