.
ik vind het groot gezeik . lijkt wel een olifanten straal hier in het zuiden heb je ook Etten-Leur . Vroeger Etten en Leur . De leurenaren moeten de Ettense niet en andersom . Tis wel wat minder maar echt de ouderen voel je dat nog . ik kan iemand die rijd met een paardje en een karretje er achter soms met kinderen er op . Die gaat dan tot het spoor , want over het spoor begint Etten zegt hij . Ga weg zeg. Zo ook hier Gilze -Rijen . Was vroeger ook Gilze en Rijen . Krek het zelfde .
En in Etten-Leur is met carnaval . 2 prinsen zo ze dat noemen met carnaval en 2 prinsen wagens . Een van Etten en een van Leur. Ik kom zelf niet van die plaats maar voelt het wel . en vind en dat zeg ik ook gewoon als men er over heb …. gek , kinderachtig en haat..oja en hier zeggen ze ook . in Etten . als ze over Etten hebben En, op de Leur als ze het over Leur hebben .
in en op , zeg je toevallig op Etten hahaahha dan verbeteren ze je . lijkt wel van sommige als je een tikfoutje maakt;)
En het is niet alleen hier zou ook wel in andere plaatsen zijn . Zo ook Amsterdam- Rotterdam . ook haat en nijd .
Ik ben altijd een beetje aan het freewheelen over Amsterdam, maar dat is voor het grootse deel satire en gekkigheid. Natuurlijk ben ik voor “mijn” streek.
Maar wat deze mevrouw allemaal wil en/of niet wil, vind ik toch van de gekke.
Ze zal inderdaad helemaal niet snappen dat Ajax niet over de voetbalclub gaat.
Erg flauw, ik hoop ook niet dat ze in haar gelijk wordt gesteld.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?