Grote vraag naar gratis droomboek

• ¥ Lotje ­­¥

Grote vraag naar gratis droomboek

Update: zaterdag 7 sep 2013, 15:51

De vraag naar het gratis droomboek is groter dan verwacht. Sommige boekhandels moeten nee verkopen omdat ze geen exemplaren meer hebben. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst laten weten.

Bijdrukken is nog niet nodig, omdat er een miljoen boeken beschikbaar zijn. Volgende week worden veel boekwinkels weer bevoorraad. Ruim 130.000 stuks zijn inmiddels opgehaald.

Het boek met toekomstdromen van Nederlanders is samengesteld voor koning Willem-Alexander. Elk huishouden kan een exemplaar ophalen met een toegestuurde bon. Wie die kwijt is, kan op internet een nieuwe downloaden.

ik heb het het GRATIS boek :D Als we het gelezen hebben ben ik het ook weer kwijt :D Schoondochter spaart alles van koninklijk huis . :)

• Douce.

Jouw schoondochter kan er toch ook zelf een ophalen?

Ik heb geloof ik ook zo'n bonnetje of i.d. gekregen.

Douce

• axel

Ik kwam de eerste dag van uitgifte op het postkantoor en toen was het gelijk al uitverkocht.

• Sietse 45

Om zoiets te krijgen moet je toch te boek staan als koninklijk gezind.

• Nicole

Mijn buurvrouw verspreidt deze bonnen en wist me te vertellen dat niet ieder huishouden in de flats waar ze ze in de brievenbus moest doen een bon kreeg, sommige adressen werden niet vermeld op de lijst die ze had. Ook ik dacht dat iedereen zo'n boek zou kunnen ophalen wat dus blijkbaar niet zo is

• Channah

.

• Douce.

Nee hoor, ieder huishouden krijgt de gelegenheid om het boek op te halen.

Douce

• Scarlett 2de

Het is een uitverkoop stunt.

Maar blijkbaar is het toch niet de belastingbetaler die betaalt, het zou de postcodeloterij zijn.

• Channah

.

• Sfred+

Als het maar gratis is :D:D:D