Grote vraag naar gratis droomboek

• Frederik D

Dus je denkt geld te kunnen winnen als je meedoet aan de postcodeloterij, maar nee, het geld wordt verspild aan een flutboek.

Als je het boek hebt, kun je er dan nog vanaf komen? Het is heel moeilijk om je “abonnement” op de postcodeloterij op te zeggen. Dus als je dat boek in de vuilbak gooit, stoppen ze meteen weer dat boek in je brievenbus.

• Frederik D

Wacht tot koninginnenacht/koningenacht. Dan kun je voor tien eurocent dat boekwerkje kopen.

• Sietse 45

Channah Schreef:

——————————————————-

> Op ieder adres in Nederland wordt zo´n bon

> bezorgd. In een envelop, met begeleidend

> schrijven.

Ik heb niet eentje gekregen hoor.

• Channah

.

• ¥ Lotje ­­¥

ja dat hoorde ik nu ook van haar . Maar toen zat het bij de krant . en hun hebben die niet maar ja kan iedereen ophalen .je kan het ook via internet dus het boek blijf weer hier:)

• ¥ Lotje ­­¥

ja joh we zijn Nederlander gratis voor niks haha :D maar al bij al heb het even al door gekeken ,och wel aardig om het te lezen .

• ¥ Lotje ­­¥

ik ken een krantenman . die bonnen in de krant moest stoppen dat je dat boek dan op kon halen . Maar hij had maar x aantal bonnen . toen zei men . dan gewoon in stoppen en klaar . dus verschillende hebben dan geen bon voor dat boek via de krant . Maar je kan het downloaden

• ¥ Lotje ­­¥

Hier ook in de winkel hoor . was net op tijd lagen er nog 2 . maar ze kunnen bij bestellen dacht ik.

• ¥ Lotje ­­¥

haha ja zou best kunnen op de koningsmarkt ;)

• Boris

Ik heb die bon linea recta in de vuilnisbak gedeponeerd.