zijn jullie bang voor oorlog misschien...?

• ¥ Lotje ­­¥

De Verenigde Staten en Frankrijk trekken samen op bij een aanval op Syrië. Dat hebben de ministers van Buitenlandse Zaken, Kerry en Fabijuus, gezegd in Parijs. Eerder hadden de EU-ministers gevraagd om in elk geval het rapport van de VN-inspecteurs af te wachten. Kerry benadrukte nog eens dat er geen grondtroepen worden ingezet. In het Frans.

bron: Nos

ik weet het niet hoor maar vind het huiverig, met andere woorden ben er wat bang voor hoe dat afloop.Wereld oorlog?????

• Douce.

Spreekt Kerry Frans? Dat vind ik toch wel knap.

En nee, ik ben niet bang. Ahw ik het niet verstandig vind om in te grijpen, laten ze het daar zelf lekker uitzoeken.

Douce

• Sfred+

Dat is in princiep het risico bij elke ingrijpen bij een al dan niet gewapend conflict. Het hangt er helemaal van af hoe Rusland zich op gaat opstellen, Turkije is ieder geval de lul,al zal dat niet direct duidelijk zijn. De Turken zullen moeten kiezen bij een gewapend conflict, of aansluiten bij de infidels of aansluiten bij de moslim broederschap.

Zolang de Russen de vloot binnen houden en de troepen blijven in de barakken zal het niet zo snel escaleren. Maar gaan de Russen Assad steunen met jachvliegtuigen, etc, dan kan het wel eens mis gaan lopen. Rusland is ook militair aardig boven Jan na de val van de USSR.

• Boris

Het is heel verstandig om niet in te grijpen.

Luister naar deze Syrische dame, Wat een mooi en gepassioneerd betoog. En McCain staat met de mond vol tanden.

http://www.liveleak.com/view?i=138_1378482833

• Boris

http://www.youtube.com/watch?v=H8SycdU3QDk

• Sietse 45

Zal niet escaleren dat weten ze donders goed,

America is al failliet die kan ´m dat niet meer permitteren.

En het heeft de publieke opinie ook nog tegen zich.

• Frederik D

Nee, hoor.

Syrië krijgt een pak op de billen. En daarna is alles weer bij het oude. Assad knokt verder, de rebellen knokken verder en burgers sterven.

• Sfred+

Leuk, maar het zegt niets.

• Boris

Het zegt dat er ook mensen zijn die zelf nadenken i.p.v alles voor zoete koek te slikken wat hun overheid hen wijsmaakt.

• Sfred+

Nogmaals, leuk maar het zegtt niets. Dit heeft, 0.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 invloed. Gaan er nu duizenden mensen de straat op, dan kan het anders worden.

Had het merendeel van de amerikanen moeten horen over wel of niet ten oorlog gaan tegen Nazi Duitsland. Uiteindelijk heeft de VS ook Duitsland niet de oorlog verklaart, al denken velenvan wel.