8-)
De prijzenoorlog breekt uit.
Jumbo gaat mee in prijzenoorlog B)
haha zotterik ik loop regelmatig naar die olifant toe en die ontzie ik echt niet . die zie je hier heel goed.En die tanker ……….met die olifant er op staat hier inderdaad geregeld in de weg B) en die apies ligt aan de andere kant . en is te ver om daar even te gaan kijken . Men zegt ook dat die apies duurder zijn dan die olifant 8-) pluhus?? je heb hier wel zoiets met veel getallen er achter . 1000 in één ruimte:D Maar zo te weten eet straks die olifant dat allemaal op. Dan heb je ook hier in Nederland . en hier ook, die Duitse verkoop de L…L. Maar we wonen in Holland dus kom ik daar weinig.Niet daarvoor eigenlijk maar vind die L..L niet zo.
Tot dusver heeft Jumbo dat altijd gedaan, inderdaad.
Ik kom vrijwel nooit bij Jumbo, is niet ver weg, maar een andere route.
AH (d.w.z. die van mij, er zijn er in mijn stad meerdere) en Lidl zitten bijna naast elkaar. Dat is wel handig, kun je na Lidl de AH induiken. Altijd die volgorde:D
Dan zet ik mijn boodschappen bij de service-balie van AH en dat vinden die aardige meiden (die mij al lang kennen) helemaal prima.
Soms, als het niet te warm is, doe ik de boodschappen alvast in de fietstas of stuurmand.
Niet onvermeld wil ik laten, dat de meeste van de jonge krachten van AH, studentes zijn die hier wat bijverdienen en sommigen (uiteraard weet ik dat vanuit onze gesprekken) al een stevige, meestal HBO, opleiding hebben gehad, maar helaas niet aan werk kunnen komen.
Daar AH, waar ik altijd kom, een franchise zaak is en het echtpaar die het runt enorm fijne mensen zijn, is ook iedereen daar tevreden en servicebereid.
Een prachtzaak. Maar het vlees van AH, vind ik sowieso niet te pruimen, dus ik haal dat bij Lidl met nog een aantal artikelen die daar gewoon veel voordeliger zijn.
Helaas is de Keurslager, die hier zo dichtbij was, gestopt. Dus als ik naar een goede slager wil, is dat wel een behoorlijk eind fietsen/lopen. Maar…het vlees van Lidl is uitstekend, dus ik heb geen klagen.
Trouwens, als ik tartaar nodig mocht hebben, ga ik naar Jumbo, want tartaar van AH en Lidl, is niet te eten. Alle vlees van AH is trouwens zooi en krijg ik niet meer door m'n strot.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?