eigendommen....

• ¥ Lotje ­­¥

Ik ken u niet, ik wil u niet, ik heb nog nooit een overeenkomst getekend met wie dan ook waardoor ik eigendomsrechten over wat ik verdien en bezit over heb geschreven naar u.

Ik heb geen overeenkomst getekend waarin ik u uitroep tot mijn ontwapener en u toe sta enig bewapende te zijn.

Ik heb u geen toestemming gegeven recht te vervaardigen waarmee u mijn bewegingsvrijheid beperkt, noch heb ik u aangesteld om dit recht na te leven, noch heb ik u toestemming gegeven de middelen hiertoe van mij te roven.

Met welk recht denkt u mij van mijn eigendomsrechten en recht op zelfbeschikking te kunnen ontdoen? Ik wens geen zaken met uw organisatie te doen.8-)

Bron: dagelijkse standaard

:D:D zo dat weten ze dan .

• axel

Waar gaat dit over? :S

• ¥ Lotje ­­¥

over je eigendommen dat je daar zelf baas over bent . Op de wereld word je geleefd . met de nadruk op ,,word,, .

Ik beslist alles zelf . dat ze dat maar weten .:D

• smurfke

Wie is die u ?

• ¥ Lotje ­­¥

De mensen die ,, jouw,, aanspreken . en zeggen je ,, moet,, .

• Frederik D

Het gaat over wapens in de VS.

Er zijn nogal wat van zulke mails van de wapenlobby. Vaak verbonden met het complotgeloof. Want de overheid wil de burgers ontwapenen, zo gelooft men, om de absolute macht te veroveren.

Ik wist niet dat Lotje een wapenliefhebster was.

• Frederik D

Het hele stuk luidt:

—————-

Mmm. De titel van dit stuk luidt: Waarom Nederland uit de EU moet. Vervolgens tref ik weinig redenen waarom Nederland dan uit de EU zou moeten, met uitzondering dat bevolkingen tegen zouden zijn en de Euro een weefselfout is. Er is in mijn ogen een veel eenvoudigere reden waarom de EU opgeheven dient te worden:

IK BEN EEN SOEVEREIN MENS EN ACCEPTEER DERHALVE GEEN PARASITAIRE DIEFACHTIGE PENNENLIKKERS DIE MIJN BEZIT ROVEN, BEWEGINGSVRIJHEID BEPERKEN, ECONOMIEEN VERWOESTEN EN NOG CLAIMEN INSTEMMING TE HEBBEN OOK………BY WHAT AUTHORITY?

Ik ken u niet, ik wil u niet, ik heb nog nooit een overeenkomst getekend met wie dan ook waardoor ik eigendomsrechten over wat ik verdien en bezit over heb geschreven naar u. Ik heb geen overeenkomst getekend waarin ik u uitroep tot mijn ontwapener en u toe sta enig bewapende te zijn. Ik heb u geen toestemming gegeven recht te vervaardigen waarmee u mijn bewegingsvrijheid beperkt, noch heb ik u aangesteld om dit recht na te leven, noch heb ik u toestemming gegeven de middelen hiertoe van mij te roven. Met welk recht denkt u mij van mijn eigendomsrechten en recht op zelfbeschikking te kunnen ontdoen…….? Ik wens geen zaken met uw organisatie te doen. Het geweer dat u op mijn hoofd heeft gericht laat dit volledig onverlet. Opzouten.

—————

De auteur is ene Jansma. En zij/haar bericht maakt deel uit van een discussie over de EU.

Dat bericht staat op:

http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/07/waarom-nederland-uit-de-eu-moet

De passage over wapens lijkt mij geïnspireerd te zijn op soortgelijke teksten die in de VS circuleren en die tegen het aanscherpen van de wapenwet zijn.

Als wij uit de EU willen, dan moeten we op een partij stemmen die uit de EU wil stappen. Als men niet op zo'n partij stemt maar bijvoorbeeld “strategisch” stemt, tja, dan stemt men voor de EU en dan moet men niet klagen over de EU. Ik ben tegen de huidige EU maar dit terzijde.

• axel

Frederik D Schreef:

——————————————————

> Als wij uit de EU willen, dan moeten we op een

> partij stemmen die uit de EU wil stappen. Als men

> niet op zo'n partij stemt maar bijvoorbeeld

> “strategisch” stemt, tja, dan stemt men voor de EU

> en dan moet men niet klagen over de EU. Ik ben

> tegen de huidige EU maar dit terzijde.

Er is geen weg meer terug want de PVV wordt door niemand meer serieus genomen dus daarop stemmen helpt niet meer en de SP weet niet wat ze wil, eerst waren ze tegen en als puntje bij paaltje komt zijn ze voor.

Ik ga voor Henk Krol's 50+ partij. B)

• Sfred+

Als wij uit de EU willen, dan moeten we op een partij stemmen die uit de EU wil stappen. Als men niet op zo'n partij stemt maar bijvoorbeeld “strategisch” stemt, tja, dan stemt men voor de EU en dan moet men niet klagen over de EU. Ik ben tegen de huidige EU maar dit terzijde.

Geheel met je eens.

• Sfred+

Dan niet klagen meer over de EU. ;)

Waar baseer jij je op dat niemand meer de PVV serieus neemt?. Met een knallende verkiezingsuitslag moet je ze wel serieuze nemen, of we nu willen of niet. Niet te veel dat linkse geroeptoeter, wensdromen napraten, Axel….

50 Plus neem ik niet serieus, dat is te veel een partij van ikke, ikke, ikke en de jeugd heeft de toekomst kan stikken.