Eind van de Ramadan in Bangladesh.

• Sietse 45

Nicole Schreef:

——————————————————-

> En vervoer van de reizigers

:D

• erik

En ondanks al het duw- en trekwerk, de drukte etc. : niemand die klaagt, moppert, boos kijkt omdat er iemand in de weg staat. Kom er eens om in ons land vol klagende Nederlanders.

Ik had vanochtend nog bijna ruzie, toen ik bij wegwerkzaamheden fietste ondanks een “fietsers afstappen” bord. Man kwam me tegemoet, ging zo in de weg mogelijk lopen en werd toen boos. Als hij normaal aan de kant loopt kunnen we gewoon passeren (fietsend ben ik smaller dan lopend met fiets). maar goed, hij weet kennelijk niet dat dat bord geen verplichting inhoudt, hooguit een advies :)

• ¥ Lotje ­­¥

hahah hier een leuk stukje

http://www.satyamo.nl/2059/maatschappij-en-politiek/fietsers-afstappen/

• erik

Ja, die heb ik eerder gelezen. Ik ben een nette fietser. Altijd licht, altijd mijn hand uitsteken, maar ook op de hoogte van de regels :) En die “fiets afstappen”borden zijn geen verplichting (tenzij het fietspad geblokkeerd is en je over het voetpad moet, dan wel :))

• Scarlett 2de

Die mensen hebben zo weinig dat het einde van de Ramadan een groot feest is voor iedereen. En dat blijkt uit deze beelden. Laat die mensen ook eens het gevoel hebben dat ze gelukkig zijn.