Het geheim van Printer inkt

• dick

Eén van de beste geheimen ter wereld.

Een printer koop je tegen kostprijs. Waar ze op verdienen is de inkt. Het is een kartel onder de leveranciers van die printers.

Kroes en de rest daar in Brussel hebben er . nooit iets van gezegd.

Wel van Microsoft en nog meerderenl o.a ook Philips enz.

Er zijn allerlei namaak inkten op de markt. Ook het zelf vullen. Goed voor gewoon papier.

Echter als je Foto,s wil printen dan wordt het niets

Is vorig jaar nog ergens een Doc. van geweest op Disc. of Geo.

Zelfde gebeurt met andere producten. In mijn lijn Dure accu tollen tegen de kostprijs maar oh weh als je een nw. accu nodig hebt.

Dan betaal je voor één accu het zelfde als je drie tolletjes koopt o.a. bij Praxis enz.

• axel

En wat dacht je van al die koffiezetapparaten zoals bijv. Senseo waar je gebonden bent aan die bepaalde koffiecupjes, pure geldklopperij.

• erik

cupjes passen niet in een senseo Axel :) padjes wel. En die zijn niet zo duur. printerinkt wel, duurder dan parfum als je niet op past!

• axel

Beetje kinderachtig Erik, het ene merk noemt het cups, het ander pads en het andere capsules. :D

• Itheka

Daar ben ik het niet mee eens Axel. Cups zien er heel anders uit dan pads. Je kunt in een gewoon senseo apparaat, (hoewel er inmiddels tientallen modellen zijn) alleen pads gebruiken. Voor cups, die veel duurder zijn ., heb je een ander apparaat nodig.

• Douce.

En met een capsule ga je de ruimte in of neem je in, dan is deze wel iets kleiner:D

Douce

• erik

padjes

en cupjes. :)

• dick

En de topic begon met Inkt, Cartridges,

Lees al Cups. Moet ik weer aan wat anders denken. A.B.C en nog groter:D

• axel

Ik ben blij dat ik nog gewone filterkoffie heb, kan je tenminste elk merk koffie bij gebruiken en ben je niet gebonden.

Wel elk kopje koffie een nieuw filter anders smaakt het niet. :)o

• ¥ Lotje ­­¥

ik ben het met jou eens :)