Grin,door iets wat ik weggooide moest ik eraan denken

• ¥ Lotje ­­¥

en train ook veel in slapen.

:D:D Welke standjes dan??? hahah

Sorry maar vind het een vreemde zin van je . . Dat zal humor van het noorden zijn . X(

Ik krijg het vermoeden dat op die humor het zuiden en noorden botst.::o

• Gonnie

Dat vind ik van zuurkool, en de pastasaus die ik zelf maak, ook lekkerder als ik dat later opwarm.

• Gonnie

:D

• Sietse 45

Weet wel dat de Friezen en de Limburgers geweldig goed door een deur konden,

en dat was met de Brabanders ook zo.

Je hebt daar een dorp dat heet Berlicum, die carnavalsvereniging kwam het ene jaar hier naar toe,

Berlikum ging dan het andere jaar daar heen met een bus vol en dat is toch een mooi aantal jaren zo gegaan.

• ¥ Lotje ­­¥

Ja maar Brabant is groot . en wat je opnoemt . ligt 70 km van mij vandaan . En oost en west Brabant is ook nog eens verschillend .

En ja kan dat geloven dat de Friezen en Limburgers goed door één deur kunnen zijn alle bij aparte lui :D:D

En die 2 plaatsen naar elkaar toe is dat niet meer dan???

• Sietse 45

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> Ja maar Brabant is groot . en wat je opnoemt .

> ligt 70 km van mij vandaan . En oost en west

> Brabant is ook nog eens verschillend .

>

> En ja kan dat geloven dat de Friezen en Limburgers

> goed door één deur kunnen zijn alle bij aparte

> lui :D:D

>

> En die 2 plaatsen naar elkaar toe is dat niet meer

> dan???

Dat weet ik niet, ben geëmigreerd woon al jaren in een andere gemeente.

• ¥ Lotje ­­¥

ja lekker zuurkool en dan in een koekenpan opwarmen . en een beetje een korstje op laten komen . :)

En boerenkool eet ik nooit.

Ja vroeger thuis bij mijn ouders wel . Heb het een keer in mijn trouw gemaakt . Maar smaakte niet zoals mijn moeder het maakte . . Heb het daarna ook nooit meer gemaakt .B) En helaas ik kan het niet meer vragen .Maar….. mijn man geef er ook niet zoveel om , dus komt goed uit dan om niet te maken 8-)

• axel

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> En boerenkool eet ik nooit.

Ik koop het (on) regelmatig in de supermarkt of bij de slager, heerlijk met rookworst en een gebakken korstje.

:P (tu)