Je woonomgeving

• ¥ Lotje ­­¥

De woonomgeving is op allerlei manieren van invloed op de gezondheid, denk maar aan lawaai, stank, ongedierte, asbest, vochtige woningen etcetera. De GGD beoordeelt risico’s van milieufactoren, geeft informatie en denkt mee over het voorkomen van ongezonde invloeden van de woonomgeving.

********************************************************************************************************************************

jaja das allemaal wel mooi maar wat willen ze dan??? ik b.v woon tussen veel lawaai. Welk lawaai het ook mag zijn b.v . Veel verkeer door de straat de hele dag door, Veel uitgaans- vermogen . trein lawaai. Zweef vliegtuigen . noem maar op . Dan de informatie . daar ben ik dan benieuwd naar . Als er nog eens iets is van informatie avond of zoiets ga ik eens er naar toe . Vraag me af wat ze er aan kunnen doen dan . Verhuizing??????????

• Sietse 45

Verhuizing is een idee, maar niet naar het noorden graag.

• ¥ Lotje ­­¥

agat echt niet . bij die knarsende tanden brrr

En dat is juist de vraag eigenlijk . Je bent ingebouwd in al die jaren met iets zoals lawaai. En je wil niet verhuizen . Wat zou jij doen sietse heb je daar een antwoord op of gooi maar iets dat je denk dat je lollig doet.

• Sietse 45

Nee hoor ik ga voor rust en een mooie natuur maar dat zou ook een andere plek kunnen zijn dan deze Provincie,

ben er niet mee gehuwd.:D

• ¥ Lotje ­­¥

Je geef geen antwoord op de vraag . Toen wij hier kwamen wonen . Was het driekwart rustig. Maar in de loop is het hier ontzettend druk met van alles . Ben je dan verplicht om te verhuizen?? Ik wil dat niet. En geïsoleerd is heel het huis , dubbele ramen ect.. De vraag is dan als je naar zo,n avond ga . Wát zouden ze er aan kunnen doen???

• Sietse 45

Woon in een rustige omgeving wel zo nu en dan wat last van dat stinkfabriek hier een paar km vandaan als de wind ongunstig is.

Het is veel erger geweest dan dat het nu is,het grote vee wordt hier niet meer gedaan gaat naar Brabant:D

• Scarlett 2de

Nu weet ik waarom hier in Oost Brabant de stank in het buitengebied erger is geworden, bedankt:D

• ¥ Lotje ­­¥

Nou in het westen is er geen plek zal dan wel op een andere plaats zijn in Brabant.Maar……. vee is puur natuur. Dan kan je dat beter hebben dan hier dat je tussen Rotterdam en Antwerpen zit . Maar goed je geef nog steeds geen antwoord wat ik vroeg . Wat zal jij dan doen Zie de topic . Althans met wat kunnen of zouden ze mee kunnen komen .?Bij zo,n informatie avond?

• Sietse 45

:D>:D<:D

• Sietse 45

Afbreken die woningen en nieuwe voor in de plaats,

dat gebeurd ook al op veel plaatsen.