giro 555

• ¥ Lotje ­­¥

http://nos.nl/tekst/576405-tussenstand-giro-555bijna-10-mln.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nosnieuws+%28NOS+Teletekst%29

• Nicole

Wow dat is super zeg, ik hoop dat er nog veel meer miljoenen gedoneerd gaan worden

• ¥ Lotje ­­¥

vind het ook goed . :)

• ¥ Lotje ­­¥

ja 25 miljoen zoiets . is een goed bedrag maar toch als je even terug kijk……

Nederland heeft 16.805.037mensen zoiets . als ze allemaal 1 euro hadden gegeven . en dan dit bedrag nog eens ……..

• Nicole

Niet iedereen heeft een euro te missen, je moet wel uitgaan van de volwassen bevolking en daarbij nog eens niet vergeten hoeveel mensen dakloos zijn, hoeveel mensen zelf niet rond kunnen komen, enz. Het is een prachtig bedrag en nu maar hopen dat die hele 25 miljoen ook daadwerkelijk terecht komt waar het voor bedoeld is.

• Gonnie

Vergeet Artsen zonder grenzen niet, die ook door donateurs gesteund worden om daar veel goed werk te kunnen doen.

• ¥ Lotje ­­¥

Dat is inderdaad te hopen .

Ik hoorde van de week . Dat Nederland goed geefs is. . En men zei: Stel dat hier eens een ramp voordoet . ( vergelijkbaar) niet te hopen natuurlijk. Maar zullen wij dan ook geholpen worden door andere landen?? Nederland is een rijk land , gezien dat andere landen wat minder is…Ik stond daar ook wel even bij stil.

• axel

De regering heeft namens ons Nederlanders ook nog eens 6 miljoen gegeven, welk land heeft meer gegeven? :S

• Douce.

(tu) Inderdaad. En…die miljoenen die Nederland schenkt, komen ook uit onze portemonnee.

Nou ja…kan er gewoon weer “doorbezuinigd” worden en de gulle gever is zogenaamd de Staat, die daarvoor eerst onze zakken leegt.

Douce