Windows XP

• BennieMak

Ja, dat is ‘normaal’ bij Microsoft. Standaardprogramma's verdwijnen in de volgende versie, zitten verstopt of werken helemaal niet meer.

• ¥ Lotje ­­¥

Heb zo eens de een en ander gebeld die in pc,s doen. ik heb ook een oude pc windows. Ze draaien nog wel ja. .Maar ze raden allemaal aan om niet via de pc te bankieren .Overzetten ga waarschijnlijk niet meer om dat de pc TE oud is . . Dus …… Wil je het een deskundige laten doen om het te proberen nog.om over te laten zetten, ben je zoal 175 euries kwijt met het restje. Dus. zit er over te dummen om toch maar een nieuwe te nemen ..

• ¥ Lotje ­­¥

Nou…….. soms lijkt mij dat je wel een voordeel in heb . hahah als de een het niet doet kan je de andere pakken . gezien dat dick 8 had en 7. Maar hij had wel gelijk dat de XP langzamer gaan en soms helemaal niet meer met de tijd ,heb vanmorgen eens een paar gebeld die goed met de pc om kan gaan en er veel mee vogelen .( in het NED. er veel mee klussen) zeg vogelen niet in België. ;) en hun zeggen het ook . : ga gauw achteruit als je gewoon doorgaat met je ouwe pc.

• ¥ Lotje ­­¥

Ja hier een pc winkel heeft het al stik druk . zei hij vanmorgen . en idd met nieuwe pc,s die ze aanschaffen . Winkeliers hier , sommige dan hebben ook nog een oude . pffffft . waarom moeten ze veranderen , als er iets doet moeten ze gewoon er vanaf blijven en mensen niet op kosten gaan jagen.

• ¥ Lotje ­­¥

precies ik had er een die heb ik aan de kinderen gegeven toen die tijd . Mijn man heeft er nog een . . Ik vind het 3 keer niks .

• ¥ Lotje ­­¥

nou…..filmpjes kijken ga wel hoor . Maar wat je zei over floep weg beeld of hij springt ergens anders op . dat is zo. . Ik had die tablet wel eens vast de mijne dan . want ik heb hem weggedaan . ik was aan het foto,s bekijken , ik nieste een keer hahahah kwam zeker heel even aan het beeld . en idd floep weg was het . en meer van die dingen . hahahaha:D huh ik zei dat ding moet ik niet das niks voor mij.

• ¥ Lotje ­­¥

ja zit zoals berichten te lezen her en der . Ik heb ook wel een goede viruskenner. Ik heb net weer een winkel gebeld . ja… die raden je aan om een andere pc . te kopen . . tjonge zeg . wat mot je weer . Ik heb nu zo van: ik zie het wel als tie uit elkaar valt dan is het nog wel tijd om een andere te kopen . . Ze zeggen door de telefoon al : als hij te oud is en zo te horen is dat bij u . dan ga over zetten misschien nog wel maar wordt prijzig . of het gaat niet . . Heb zo ook van: ze willen nu iets aan smeren ….

• ¥ Lotje ­­¥

haha :D ik schrijf dat net nu ook naar frank . Ze (winkels ) komt nu over…. willen profiteren er van . die denken veel mensen denken oje wat nu…. ik blijf het met de deze nu gewoon doen ik zie wel wat en hoe . Doet tie het niet meer kan ik altijd nog een andere kopen .:)

• Itheka

Hoi Lotje,

Waarom reageer je ineens op al die oude berichten?

• ¥ Lotje ­­¥

omdat het nu 8 april is en vanaf vandaag is het gedonder met de p,c dat het een en ander niet meer zou gaan.En dat je er iets op moet zetten voor veiligheid . nou ik heb een virusscanner en vind dat goed zat. Ik dacht een tijdje geleden van:o dat duurt nog even . en nu denk (ben er uit) ik er weer zo over . ik zie wel als er met de pc iets gebeurd..

Dacht vanmorgen wel van oje . wat nu met de pc . kreeg het even op m,n heupen ervan . . Ik dacht : straks virussen of je moet weer wat installeren … of een nieuwe . wat je rondom je ook hoort en leest op internet . Maar het is goed zo hoor . ik zie wel . …En met de woorden van Frank . Als tie uit elkaar valt is het nog tijd zat .:D