Wat afschuwelijk weer!

• Douce.

Je bent het doodtrappen toch niet waard, als je zoiets doet?

Moet wel gezegd dat de hond niet is verwaarloosd (nog een beauty van een rashond ook)…hopelijk vindt hij/zij een goede nieuwe baas en wordt deze hufter gevonden.

Vastzetten aan een paaltje in een cel, met veel lawaai van voorbijstormende auto's en uitlaatgassen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22076960/__Hond_bij_afrit_vastgebonden__.html

Douce

• Itheka

Ik ben het volkomen met je eens Douce!

• ¥ Lotje ­­¥

Lafaards die zoiets doen . Moeten ze geen hond nemen .:X

• Gonnie

Ik kan het mij niet voorstellen dat een hond die er zo verzorgd en goed er uit ziet, dat dan die onverlaat zo van zijn hond af wil komen, ik begin te geloven dat die hond gestolen is, en uit smerige gedachte die hond daar aan een paal is vast gebonden.

• Douce.

Ook dat zou nog kunnen (dat het een represaille-maatregel is of iets dergelijks), maar daarom moet de dader opgespoord worden.

Wie doet zo'n dier dat nu aan, ik kan daar zo witheet van worden.

Moeten ze mij doen, zo'n dier kan zich niet verweren noch iets zeggen.

Bah.Als ik naar dat dier kijkt, dan bloedt mijn hart.

Douce

• Gonnie

Een rashond van 3 jaar die zou toch gechipt moeten zijn.:S

• Douce.

Dat weet ik niet Gonnie.

Ik heb geen verstand van rashonden, ik heb wel een raskat, maar zij komt niet buiten;)

Maar vreselijk blijft zo'n handeling.

Douce

• Sietse 45

Hier in Nederland worden ze gechipt de rashonden,

en eigenlijk moeten ook de niet rashonden.

• appie

Met alle respect een ras kat moet toch ook naar buiten kunnen ???

Lijkt me vreselijk voor zo'n beest als ie niet naar buiten kan.

• Gonnie

Als je een pup of een kat bij vertrouwde fokkers koopt dan zijn zij al gechipt.

Dat laten zij dan al voor zij hun pups of kittens verkopen al doen.

Maar met katten gaat het niet zo nauw, eigenaren van katten zijn veelal nogal makkelijk, die laten hun dieren ook niet steriliseren, en geven de kittens aan de deur weg.

Vandaar nu dat er zo krankzinnig veel zwerfkatten zijn, die nu op de lijst staan dat zij af geschoten moeten worden.