Wat afschuwelijk weer!

• Douce.

Leg dat eens uit?

Douce

• Gonnie

Lotje mijn katten, ik had er twee sinds ik hier woon, die kwamen buiten en ik had een flinke ruime kattenbak in huis, en mijn katten kwamen speciaal naar binnen om hun behoefte te doen, en ik moest geregeld die bak verschonen,dus dat deden zij liever dan buiten, en ik neem aan dat andere katten dat ook doen. Ik heb nu al jaren, geregeld katten van anderen in mijn tuin ,en ik vind nooit, maar dan ook nooit stront van hen.

Mijn gras gazon wordt geregeld gemaaid dus dat moet gezien worden als dat zo was.

• Sietse 45

Douce Schreef:

——————————————————-

> Mijn familie, vrienden en kennissen zeggen dan

> ook: een goed team..hahah.

>

> Douce

Hahaha :D

• Gonnie

Ik heb het ook vaak op mijn heupen.;)

• dick

Weet het nietzeker maar dacht dat het tegenwoordig verplicht is of althans binnenkort.

• dick

Katten maken een kuiltje hé en gooien het dicht voor de geur. Instinct van ze nog voor vijandige vleeseters enz.

Mannetjes honden tillen altijd een poot op als ze tegen een paal of boom plassen.

Zijn weer bang dat die paal of boom omvalt ;)

• dick

:D Ik heb eens gelezen dat er mensen zijn die een chip in hun arm hebben. In de kroeg om hun rekening wat ze betalen moeten op te slaan.

Zijn wel meestal mannen., Ach ja, wat vrouwen doen weet ik niet:D

• ¥ Lotje ­­¥

ja ik zie wel eens drollekes in de tuin liggen van de kat hier verder op . daarom . ,moeten katten ook belasting betalen en boete,s

Omdat ze in een andere tuin schijten .

• Boris

En waar moeten die katten dat van betalen?

• ¥ Lotje ­­¥

net zoals mensen hondenbelasting betalen , moeten mensen kattenbelasting betalen . ozo.