Vrouw ligt 10 jaar dood in huis

• Boris

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22078066/___Zij_eenling__ik_ben_een_eenling___.html

• Sietse 45

Toch wel wat vreemd zoiets 10 jaar,

dan gaat er toch wel een alarm belletje bij je rinkelen als je de persoon een hele tijd niet ziet.

• erik

Ik weet dat mensen in de stad meer langs elkaar heen leven. Maar 10 jaar geen taal of teken uit het huis van de buren, 10 jaar 0 liter water gebruikt en zo, vreemd. En kennelijk ook geen verstopte brievenbus en dat soort zaken. Sneu.

• Douce.

Snap er de ballen van.

Douce

• ¥ Lotje ­­¥

ja vond het ook al zo raar. Een buurvrouw zei op de T.v . Dat zoiets kan gebeuren. Ik dat huh je woont er naast. dan vraag je je toch af waar is ze, als je de buur al een tijdje niet ziet.

zo las ik ergens: Dat een vrouw al een jaar lang naast haar dode echtgenoot sliep. Je zag ook een foto van die man ..zal het eens opzoeken als ik het vind.

• Sietse 45

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> ja vond het ook al zo raar. Een buurvrouw zei op

> de T.v . Dat zoiets kan gebeuren. Ik dat huh je

> woont er naast. dan vraag je je toch af waar is

> ze, als je de buur al een tijdje niet ziet.

>

> zo las ik ergens:Dat een vrouw al een jaar lang

> naast haar dode echtgenoot sliep. Je zag ook een

> foto van die man ..zal het eens opzoeken als ik

> het vind.

Maar die man zag ze na een tijdje,

ook aan haar voeteneind van haar bed staan.

• Sietse 45

Die mot je ook hebben hé.

• dick

Beetje raaer,licr verhaal 10 jaar geleden had je dat niet zoals tegenwoordig dat de huur,waterleiding bedrijf licht enz. automatisch werd afgeschreven.

Buiten de jaarlijkse controles van het energie bedrijf en waterleiding bedrijf op de meters.

Geloof het niet zo erg.

• dick

Telegraaf weer zeker?

• Sietse 45

Stond ook in de Biltsepost.