Ruim een jaar knokte de dementerende Siep Pietersma (79) om te mogen sterven. Zaterdag 9 november kreeg hij een dodelijk drankje van een arts van de Levenseindekliniek. Verslag tot het laatste moment.
Een aangrijpgelijk verhaal . Ik moet denken aan een maat van mijn man . Maar hij heeft injectie gehad . Nam afscheid van al zijn vrienden en kennissen .Daarna met eigen familie. Op goede vrijdag was de dag uitgekozen en om 3 uur. …….EErst het spuitje om te slapen en rustig, toen kort daarna nog een spuitje . is rustig heen gegaan . De familie moest niet huilen bij zijn bed.ad hij gezegd. Hij wou netjes in bed liggen . En zit mijn haar nog goed………..
Zijn vrouw zie ik nog geregeld.Heeft over het overlijden weinig gepraat tegen iedereen eigenlijk niet . Hoeft ook niet natuurlijk.Maar ik heb zo,n gevoel dat er dan toch wat kwaadheid inzit . van: Waarom laat hij ons alleen . Wij zijn er nog je kinderen , je kleinkinderen…..
ik kan het zelf ook niet aanvaarden om iets te geven voor een vroeger dood …..voor niemand eigenlijk.
Het leven is je gegeven . Wacht af wanneer je weer geroepen wordt….
Ik zeg het zelf. Die pillen al een jaar in huis. Heb betreffende mijn gezondheid niet makkelijk gehad de laatste 4 jaar en al vijf keer in het ziekenhuis gelegen.
En dat is juist het gevaarlijke. Ik leef nog, Ben wel vaak depressief geweest vanwege wat ik allemaal mankeerde en nog.
Ik besef terdege dat als je die pil inneemt dat het dat het dan echt het einde is,
dan niet
Kan alleen maar zeggen praat er met kennissen of vrienden over, En vertel het hun, Hoogstwaarschijnlijk dat je het dan niet inneemt,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?