Kan door de beugel

• dick

Twee vrienden, Karel en Rudi, zijn op dezelfde dag jarig. Zij vieren die dag, als het een kroonjaar is altijd gezamenlijk. Voor de 50ste verjaardag belt Karel Rudi op. Karel: “Waar gaan we dit jaar heen?” Rudi: “Laten we naar De Gouden Leeuw gaan… Daar hebben ze van die leuke serveersters.” Voor de 60ste verjaardag: Karel: “Waar gaan we dit jaar heen?” Rudi: “Laten we naar De Gouden Leeuw gaan… Daar hebben ze de lekkerste biefstuk.” Voor de 70ste verjaardag: Karel: “Waar gaan we dit jaar heen?” Rudi: “Laten we naar De Gouden Leeuw gaan… Daar kan je makkelijk met de rollator naar binnen.” Karel: “OK, maar dit keer nemen we een tafel die dicht bij de toiletten is.” Voor de 80ste verjaardag belt Karel Rudi weer op. Karel: “Waar gaan we dit keer heen?” Rudi: “Laten we naar De Gouden Leeuw gaan… daar zijn we nog nooit geweest!”

• axel

Hij is goed. (:D

• dick

Weet niet of de Mod het gooed vind, zelf heb ik er geen moeite mee,

Kleintje dan nog,

Twee buren zij weduwe en hij weduwnaar, Al een jaar elke dag koffiedrinken biij elkaar,

Zegt de man ik zou nu wel eens met je naar bed willen.

Zij: Oh nee hoor ,mijn man zaliger zou zich in z.n kist omdraaien gewoon.

De man: Is geen punt buuf,dan doen we het twee keer en dan ligt ie weer goed.:)

• Itheka

Leuk!

• dick

Er staan twee hengsten in de wei.

Zegt de ene hengst tegen de andere:

“I wish you a merrie with Christmas!”

• Itheka

ook leuk!

• janny1

haha(tu)

• erik

:):)

• Frederik D

De Gouden Leeuw in welke plaats?

• dick

Dat maakt niets uit. Maar je hebt een beroemde Gouden Leeuw in Amsterdam op het Rokin.