Geen medelijden mee.

• Douce.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22171731/__Acht_gewond_door_vuurwerk__.html

't Is alleen vreselijk als het je kind betreft.

Ook is voor deze randdebielen nog altijd plek in een ziekenhuis (waar velen op wachtlijsten staan…), daarna mogen ze van mij levenslange tbs.

Dat ze zichzelf opblazen heb ik geen bezwaar tegen, maar ze vormen ook een groot gevaar voor omstanders en passanten.

Douce

• dick

(tu) Wordt genoeg gewaarschuwd.

• Douce.

Inderdaad. Ik vind ook dat de kosten verhaald moeten worden, zeker als er illegaal vuurwerk gebruikt wordt.

Micia (de poes) schrikt zich nu al iedere keer het apezuur. Er wordt al wat afgeknald.

Ik vind het met de jaarwisseling prachtig om te zien, heb een formidabel uitzicht, maar ga er nooit tussen staan. Altijd van achter het glas, ramen en champagne:D

Douce

• ¥ Lotje ­­¥

Er wordt gewaarschuwd dat ze nog niks af mogen steken . alleen van een bepaalde tijd . Ik weet al niet meer waar ik het in las . Maar ze kijken er streng naar stond er . Toen was er een . die schreef: ik heb al 10 knallen gehoord , je zie niemand . die deed bellen . ook 10 keer en hij bleef het doen schreef hij . Oja ergens in een krant stond dat. Nou…….. ik neem dat van het jaar eens over :D . zodra ik knallen hoor bel ik al is het 40 keer op een dag. Want het is wellis waar , men schrijf het dat ze controleren . maar je hoort wel knallen je kijk, hou het even in de gaten en .nopes je zie geen mens rijden van boa,s politie .Waarschijnlijk ook niemand gebeld , kan ook natuurlijk .

Hier was er ergens een lantarenpaal door midden gegaan van vuurwerk . Vuurwerkbom werd er gezegd . onbegrijpelijk ,dan kan je nagaan hoe zwaar het al is als er een lantaarnpaal al van omver gaat.Ik ben bang van vuurwerk , blijf altijd binnen . kijk even achter het raam .

• Sietse 45

Er gaat weer voor miljoenen zo de lucht in,

hoop dat dit toch een echt een keer verboden word.

Zijn vele dieren die er doodsbang voor zijn al weken van tevoren,

Astor is er nooit bang van geweest nu is hij stok doof.

Maar die ik hier voor had een Collie was echt heel erg lag helemaal te schudden

en wist niet waar ze het zoeken moest is een rot gezicht was dat.

• dick

Ik heb een kat die nu niet binnen wil komen. Elk half uur zit ik hem te roepen. Indien niet binnen,kan ik niet slapen.

Ze waren vanmiddag en vanavond al druk bezig met die rot dingen en er zaten flinke harden bij.

• ¥ Lotje ­­¥

De hond van onze dochter is ook zooooooooo bang . gewoon zielig. Ik was even met haar uit en in de verte hoorde ze een rotje . . De hond trok en wilde gewoon naar huis . binnen ,inderdaad kroop ze weg . Ze ging bijna onder de kast liggen . Weg met die zooi van vuurwerk . Van mij mag het ook verboden worden . gevaarlijk spul bah……

• Itheka

Is je kat al binnen Dick?

• dick

Gelukkig wel. Vanochtend pas. Nu wel heel slecht geslapen. Normaal ben ik er al zo,n drie keer uit s,nachts maar vannacht wel zes keer.

Zeg het heel eerlijk. Er is hier een jochie , denk ook autistich van Turkse afkomst, al twee dagen bezig met die bommetjes.

Begint s,ochtends al tot s,avonds laat. Dan komen de zwaarderen. Vorig jaar idem dito.

Vader heeft geld. Gaat kapitalen de lucht in daar.

Heb er echt een paar keer aangedacht. Nou je handjes ook nog een keer en wil je graag daarbij helpen.

Word je knettergek van zo,n hele dag door. Z,n vader is een soort Gotfather o.d. komen vaak andere Turken die zijn handen kussen. Die man heeft ook vastgezeten.

Heeft verschillende zaken. Lopen niet goed, maar heeft ze om geld wit te wassen enz.

Ook van horen zeggen ,maar handen kussen dat heb ik zelf al een paar keer gezien.

• Boris

Waarom bel je de politie dan niet? Afsteken van vuurwerk mag pas vanaf 31 december 10:00 uur.