Het is mij een raadsel.
Verzonnen door zich vervelende pubers? “Laten we eens de suffe dames schrik aan jagen.” Na de tsunami in Japan circuleerde op youtube een filmpje waarin een jonge dame God prees omdat hij haar gebed om de Japanners te straffen had verhoord. “Straks ga ik bidden om nog een zwaardere straf voor de goddelozen” sprak de jongedame in kwestie. Een paar dagen later erkende ze dat ze de boel had belazerd om gelovigen te ironiseren.
Min lieve mama zei het al……'' neem nooit snoepjes aan '' van vreemde mannen.
Blijft heden ten dagen van kracht.
De babbeltruc.
De schoorsteen veeg truc.
De telefoon truc..
De aanbel truc met goede doelen loten
Wees op uw hoede als aarde bewoner ……we worden voortdurend om de tuin geleid
OOK mensen met zonder tuin 《 tje 》
Zo ben ik altijd bang voor geblondeerfe vrouwen bv 50 ÷ , met zwarte nagellak. En tijger print leggings.
Zo ben ik altijd bang voor geblondeerfe vrouwen bv 50 ÷ , met zwarte nagellak. En tijger print leggings.
*******************************************************************************************************************
:D
Ik ben al een tijdje op m,n hoede . en dat wil niet zeggen dat ik ergens nog in zal trappen . Maar iets aanpakken doe ik al niet . Babbel praatjes door telefoon al helemaal niet meer. de schoorsteenveger doen we zelf. Goede doelen loten heb ik een paar jaar geleden allemaal opgezegd. Als ik iets wil koop ik een lot bij de sigaren winkel. Maar om op die geblondeerde vrouw terug te komen
Er werd hier zo,n jaar terug aangebeld . mijn man was in de tuin , ik boven . Dus ik deed het raam boven open (gelukkig maar .) Daar stond een hele nette meneer iets in de 35 a 38 jaar . met een tasje onder zijn arm . Hij zei: mevrouw wil u even beneden komen aan de deur dat praat wat makkelijker . Ik zei: waar is het voor? Want ik dacht al in m,n zelf ik was ook net naar boven gegaan en heb het nogal zwaar in mijn rug , alweer die trap af. Hij weer . kom nu maar naar beneden . iets of wat dreigend vond ik al . IK zei zeg nu eerst maar waarvoor want ik moet de trap af en heb het in mijn rug. Hij draaide om ging naar de auto aan de overkant . Daar stapte iemand uit een asociaal iemand vieze kleren enzo . Ze zaten met zijn 3 er in dat zag ik. Een oude afgebladerde auto en ze reden met hoge snelheid weg met piepende banden . Ik stond verstijf . kon nog geen autonummer zien . ik vertelde dat aan verschillende . Hun zeiden je had de politie moeten waarschuwen . Ja dat is zo maar wat moet ik zeggen . ik zag geen nummerbord . zag die andere 2 hun gezichten niet . ik stond perplex. Had ik open gedaan wat was er gebeurd dan???? Nadien doe ik niet meer open . ik kijk voor het raam over dag. Ben ik boven uit het raam . Als ik boven aan het stofzuigen bent doe ik mijn achter deur op slot . hoewel men niet achter kan komen van wegens gesloten terrein . Maar m,n ogen zijn toen open gegaan . Bekende kloppen wel of roepen dan of tikken tegen het raam en over dag zie ik wel wie er aan de deur staan . Als ze zeggen ben je bang . dat niet maar wel op m,n hoede met zoveel mogelijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?