z.g. in dit rijke Nederland.

• dick

Toch 3 milj. mensen onder de armoede grens. Reken maar uit hoeveel procent dit is. ned. bevolking meen ik 17 milj. mensen. Dus ff delen dan.

http://www.nu.nl/geldzaken/3676826/huurstijging-ondraaglijke-aanslag-koopkracht.html

• erik

En met deze premier gaan we dat niet oplossen ook… http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3068540/2011/12/07/Rutte-heeft-bezwaar-tegen-term-armoede-in-Nederland.dhtml

• dick

Alles tegenwoordig wordt afgeschoven op Gemeenten.

Ook sdie AWBZ o.d. krijgen ze geld voor maar de Gem, zitten daar niet op te wachten. Hebben ze geen verstand van.

De ouderen zijn daar weer de pineut van.

Er wordt zat over geschreven nu.

Ben 71 en woon op mezelf,maar ik zou echt niet weten waar ik moet zijn voor een indicatie nr, zzp nr, dan. En hoe het dan verder moet.

Die tijd zal wel komen,want ik merk zelf wel dat ik slechter word. Met alles zo. Heb al 8 keer in het ziekenhuis gelegen en echt niet met een zere duim.

Was allemaal net op het nippertje.

• Boris

En omdat ze er geen verstand van hebben gaan de gemeenten het uitbesteden aan particuliere bedrijven. En dan krijg je dit soort toestanden….

http://www.joop.nl/wereld/detail/artikel/25013_schokkend_rapport_britse_immigratiedienst_mishandelt_vreemdelingen/

• dick

Gelezen weer ergens.dat Gem. het hier ook ook willen uitbesteden.

Waar zijn ze mee bezig hier in Ned. Wanneer zijn de verkiezingen?

Het beroerde is,dat je de Ned. niet de straat op gaat.

• Boris

De premier wees erop dat het niveau van het sociaal minimum in Nederland tot de hoogste in Europa behoort.

Dat zegt natuurlijk helemaal niks. De kosten van levensonderhoud in Nederland behoren ook tot de hoogste in Europa.

Alleen aan huur zijn veel mensen zo langzamerhand al een derde van hun inkomen kwijt. En de huren gaan dit jaar weer fors omhoog.

Die man heeft geen idee waar hij over praat .

• Scarlett 2de

Ben het met je eens Boris, zowel op financieel als op sociaal gebied laat de Premier geen diepgang tonen en kan beter zijn mond houden als hij problemen niet goed overziet. Maar ik vraag mij af of zijn vakministers hem hierover attent maken?.

• dick

Die voelen wel aan dat die Rutte niet herkozen zal worden. Laten we onze mond maar houden.

Misschien valt er wat te plukken dan tegen die tijd.

Intussen niet op vallen want dan word ik ook niet hetkozen,, Mijn zakken vullen zich aardig zo elke maand.Dat wachtgeld is ook maar niets en dat solliciteren dan weer.

Zo denken er ook raadsleden over in kleinere gemeentes.

Ik word het maar.toch vab korte duur. Weer opnieuw beginnen dan.

• Boris

Wanneer hij dit zonder zijn vakministers niet goed overziet dan is hij niet geschikt voor het ambt Minister-president.

• Scarlett 2de

Ik denk dat hij al zijn energie besteed om de coalitie en de gedoogpartners bij elkaar te houden. Daar is hij goed in en dat is ook een taak van de Minister President.