supermarkt

• ¥ Lotje ­­¥

Soms erger ik me in een supermarkt. zoals::

de broodjes pakken met hun handen als er een tang bij ligt . Er was er een voor me vandaag . Ik zei het hoor . mevrouw er ligt een tang bij . ze keek me net aan van: ik pak ze gewoon met m,n handen en deed dat ook . ik was aan de beurt . en 3 van die broodjes lag ik met tang uiteraard boven op . die juffrouw van de winkel zei: waarom is er iets mee: Ik zei ja die mevrouw daar heeft er met haar handen aangezeten en er ligt toch niet voor niks een tang bij? Ik zei verder:Hoe vind je dat?? Dan moeten ze er maar iets van zeggen .

Dan staan er 2 te kletsen met elkaar en hun kar dwars over het pad , dat je er niet door kan . Ik Weer sorry mag ik er even door a.u.b. Ze stappen een klein pasje opzij en ga nog niet . nog eens vragen . : zode jen zeg…Dan kom je bij de staande vriezer . moet je iets boven uit hebben waar je niet bij kan . Ik keek al of ik een opstapje zag. Nergens . Ik vroeg het aan een jongen die aan het bijvullen was . Om even een te pakken . Ow kan uw er niet bij zei hij. Er zijn opstapjes hoor . ik weer waar dan zie er niet een. oja . u heeft gelijk zei hij. Hij weer gelijk weg zo,n opstapje gaan pakken en ik maar wachten . Kwam hij terug . ik zei kon je niet even dat pakje pakken moet je staan wachten als je iets gevraagd heeft . Ik zei: kon je er zelf ook niet bij omdat je weg liep . ik had op het moment het een en weer in die winkel.

Even verder loop er iemand mijn kar ( dat trekkarretje om ver alles er uit . nou..ik kon dat mens wel wat. In die winkel staat er een tankstation om geld te pinnen. Was kapot je kon ook stond er bij , bij de kassa extra geld op nemen . kom je bij de kassa hebben ze dat weer niet. moest je weer bij de andere kassa . ow ik weet niet of ik het nog heb . Nou je bent in alle staten dan hoor . . en ja het was bij de jumbo…… En het laatste nog op het Parkeerplein stond je bijna 10 min. te wachten voordat je er af was(td)(td)

hebben jullie dat ook wel eens in de supermarkt??

• Axel

Ik ben 1.84 en mensen vragen mij wel eens iets te pakken wat voor hen te hoog ligt, ik heb meer problemen met iets wat te laag ligt, dan koop ik het gewoon ergens anders. En dat met een wagen dwars over het pad staan is kennelijk normaal en ik zeg dan gewoon pardon en ze gaan opzij. ;)

• erik

Iedereen heeft wel dingen bij de supermarkt. Sinds ze handscanners hebben uitgevonden ben ik van het gedoe bij de kassa af, dat scheelt:) Mensen die broodjes die ze meenemen met hun handen pakken , dat maakt niks uit. Zolang ze ze niet terugleggen. Dat in de weg staan…. ik kom wel eens thuis zonder iets wat ik wilde halen, omdat ze in de weg stonden bij het schap en ik dacht, pak ik het straks wel… niet dus :)

Ik ga op de fiets, dus gedoe op parkeerplaatsen heb ik geen last van.

• Itheka

Eigenlijk heb ik het nooit zo erg meegemaakt. Het personeel in de winkels waar ik regelmatig kom is buitengewoon behulpzaam en vriendelijk.

Maar van mijn medeklanten kan ik het niet altijd zeggen. Meestal gaan we één keer in de week boodschappen doen en dan is de kar behoorlijk vol. Voordat ik alles op de band leg kijk ik altijd wie er achter me staat. Als er mensen staan met maar één of twee boodschappen laat ik ze altijd voor gaan. Maar als ik eens een enkele keer iets ben vergeten en in de rij sta achter mensen met een volle kar zullen ze me nooit voor laten gaan. Dat is me al een paar keer gebeurd.

Ik heb het één keer in Duitsland meegemaakt, stond met een paar flesjes water achter in een volle rij, maar werd naar voren geroepen. Ik blij, want mijn man stond te wachten met de auto.

Verder eigenlijk nooit problemen in de supermarkt.

• appie

Nee in Groningen gebeuren die dingen niet .

Appie

• ¥ Lotje ­­¥

owwww en ik kom toch niet in Groningen wonen :D Zou daar minder druk zijn . ;)

Tja ik had misschien m,n dag ook wel niet. Vlug vlug zijn en het ging niet alles hield tegen . Druk daar in de supermarkt , anders ook wel maar nu was het net of het nog drukker was . Veel moesten natuurlijk met hun kinderen naar de kinderoptocht hier.

• ¥ Lotje ­­¥

ja dat met die broodjes terug leggen . moet je eens op letten . Gebeurd regelmatig . ik ben zo ,n persoon misschien . ….. die daar op let . Hygiëne weet je wel . Heb zelf ook gewerkt en er moest . Hygiëne zijn. En dan valt het misschien meer op.

Maar ook de verkoopsters moeten daar op letten. . Want het kwam over van : kan mij wat schelen hoe ze het pakken…….

ow dus jij bent niet iemand die in de supermarkt sta te bellen naar huis:D van : schat de koopmans meel is op welke moet of zou ik mee brengen . :D Tjonge zeg bij dat telefoneren in een supermarkt vraag ik me ook wel eens af .: hoe kan jeje vent wegsturen om boodschappen als hij niet weet wat hij moet hebben en naar huis moet bellen , ga het dan toch zelf halen.. Je zou zo ook zeggen als je iemand zie bellen en dat hoort, pak dit maar….:D of laat je vrouw het zelf doen.

• ¥ Lotje ­­¥

Nou ik vroeg het dus ook . Maar dan gaan ze net een voet opzij en die kar staat nog dwars . je zou zo die kar pakken en aan de kant zetten . .

• Axel

Ik vind momenteel het grootste probleem in supermarkten dat pinnen dat wordt afgekeken door zeer opdringerige groepen Oostblokcriminelen vooral de laatste tijd in Den Haag en omgeving wat ik laatst zag in Opsporing Verzocht. Gelukkig zal het mij nooit gebeuren om de doodeenvoudige reden dat ik nooit pin in winkels. Het kassapersoneel moet er ook op letten vind ik dat de mensen niet te dicht op de pinners staan.

Helaas is die uitzending niet beschikbaar.

• anneve

Tja heb dit ook wel eens.Dat van de broodjes vind ik smerig. Onlangs zag ik een mevrouw met haar handen een broodje uitzoeken,gaf het aan haar kind, kind wilde een ander. Zo ging dit drie keer. Toen heb ik er wat van gezegd en ze keek me aan of ik gek was. Hahaha. Heb dit wel gemeld in de winkel maar als ze niet op heterdaad worden betrapt kan het personeel er niets aan doen. En zo ergeren we ons allemaal wel eens. En wat ben ik blij met de zelf scanners. ;)