supermarkt

• erik

Nee, ik ben de baas bij de boodschappen, en mijn mobieltje ligt eigenlijk altijd in de kast. Ik kom de droeftoeters wel tegen, “jij wilde broccoli maar de bloemkool is in de aanbieding, kan dat ook met schnitzel?”

• ¥ Lotje ­­¥

ik hou er altijd mijn hand boven . en staan ze te dicht bij me . kijk ik om en kijk ze aan . Gaan ze nog niet terug . zeg ik . even prive graag :D

• ¥ Lotje ­­¥

Ja die broodjes . .Als ze er aan zitten zonder tang…hahah… Misschien hebben ze net van te voren naar het toilet geweest;) en hun handen niet gewassen.. ik leg ze voortaan als ik het zie , en terug doen ze op de toonbank . en zeg het dan hoor.

• appie

Ik bak mijn eigen broodjes ja ze zijn weleens erg bruin !!!!!!

Appie

• ¥ Lotje ­­¥

:D

• Axel

Zag zojuist de mededeling van de ING dat het contactloos betalen er aan komt, iedereen krijgt een nieuwe pas, kijk dat is natuurlijk beter, je houdt je pas even tegen het apparaat en je hoeft verder niets te doen. Het gaat tot € 25,- en als je hem kwijt raakt wordt alles vergoed, zullen ze wel weer aardige restricties gaan hanteren en terecht.

• Nicole

Wie weet, had er net voordat jij het gezien had ook al iemand aan die broodjes gezeten en ze weer terug gelegd :)

• Axel

Wat te denken van die keurige bijv. haringverkopers op de markt die van die mooie handschoenen aanhebben om haring schoon te maken. Dan ga je betalen en ze houden dan gewoon die handschoenen aan. (td)

• ¥ Lotje ­­¥

Ik moet geen haring dus daar heb ik geluk mee . en geld is ook heeeeel veeeeeeel bacteriën.

• janny1

gezellig he boodschappen doen,zo moet ik iedere keer bij ah,een verkoper erbij halen om limonade gazeuze te pakken van die hoge schappen