"Internationale Vrouwendag

• ¥ Lotje ­­¥

8 maart is het “Internationale Vrouwendag”

Ik noem het altijd cultuurdag . Veel vrouwen bijeen van veel landen .

Wie ga er naar toe?

Ik wel.

Er wordt op die avond best veel georganiseerd : Dansen . loterij, verschillend muziek van landen .Hapjes van verschillende landen. Dansen laten ze zien van verschillende landen . Kleding van verschillende cultuur . Waarom en hoe ze het dragen . kleine markt is er bij .. Ik kleed me nu als bekendste kledij van Nederland . Dat vind ik Volendams dit jaar.:)

• appie

Ik vind dat maar niks vrouwen horen om die tijd koffie te zetten voor hun man en een biertje aan te reiken tijdens voetbal !!!

Appie

• Nicole

Wat een onzindag, het hoort iedere dag vrouwendag, mannendag, kinderdag te zijn. Net zulke flauwekul als moederdag, vaderdag, secretaressedag enz.

• ¥ Lotje ­­¥

tis niet zoals Moederdag . Tis een feest alleen voor vrouwen . ben goed en wel thuis . veel culturen bijeen . Was leuk:)

Dit feest begin nu hier zowat te komen . In de Oosterse landen zie je dat meer.

• Axel

Als je lid bent van de vrouwenbond moeten ze elk jaar weer iets anders verzinnen natuurlijk. ;)

• ¥ Lotje ­­¥

Dit is ook geen vrouwenbond . hoewel ik daar ook wel in zit in die vereniging

• ¥ Lotje ­­¥

Internationaal vrouwendag

Tegenwoordig staat de vrouwendag vooral in het teken voor het gevoel van solidariteit van vrouwen overal ter wereld. De vrouwen mogen hun strijdbaarheid tonen, opkomen voor hun rechten, hun vrouwenproblemen onder de aandacht brengen, demonstreren, allemaal voor en door vrouwen overal ter wereld.

En is altijd op 8 maart.Dan is het een feestdag zoals ik al gaf in de topic. Enne………best lekkere hapjes . ;)

En de Nederlandse hapjes kwamen tot hun recht . ,, wij zijn zunnig,,;)

• Frederik D

Zuivere commercie. En dat op de honderdste kerstdag.

• Sietse 45

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Wat een onzindag, het hoort iedere dag vrouwendag,

> mannendag, kinderdag te zijn. Net zulke flauwekul

> als moederdag, vaderdag, secretaressedag enz.

Groot gelijk heb je(tu)

• Nicole

Inderdaad en als we als vrouwen maar 1x per jaar voor “onze rechten” mogen opkomen hoe moet het dan met de rest van het jaar :)