gelukkig

• ¥ Lotje ­­¥

Vanmorgen op vele mobiles het alarm af over een jongen van 9 . Jongen van 9 ? wat is er gebeurd vraag ik me af. Weggelopen??van huis???Ik redeneer dan…….. als het waar zou zijn waarom dan.? toch iets dan om even na te gaan…

Jongen teruggevonden in plantsoen

Update: dinsdag 18 mrt 2014, 10:52

De jongen Pedro (9), die gisteren als vermist was opgegeven, is teruggevonden in een plantsoen in Amsterdam. Hoewel verkleumd, was hij in goede gezondheid. De politie ging vannacht met behulp van speurhonden de route na die de jongen altijd naar school aflegt. Zijn spullen werden in een plantsoen gevonden, waar de jongen even later zelf opdook.

Bij de zoektocht werd ook gebruik gemaakt van een helikopter.

De jongen vertrok gisteren om 07.30 uur naar school, waar hij nooit aankwam. Om 16.30 uur werd alarm geslagen. Nagegaan wordt waarom pas uren later aan de bel werd getrokken.

• erik

Ze hebben de Melkertbanen weg bezuinigd en voor een conciërge is geen geld. Dat zijn de mensen die 's morgens de klassen aflopen, zieken doorgeven en bij evt. afwezigen naar huis gaan bellen (ik ben net zelf een half jaar conciërge geweest op een basisschool). Leerkrachten hebben daar soms geen tijd voor, nabellen en zo.

Zo jong alleen naar school en om half vijf eens denken goh, hij is nog niet thuis, merkwaardig……