Morgen uitzonderlijk warme dag.

• erik

Het gaat goed. Wilde vooral weten hoe en in elkaar stak. het blijkt prima te demonteren. Donderdag gaat de nieuwe keuken er pas in, dus ik hoef me niet te haasten. Ik wil niet een week in een bouwput wonen :) Hele bovenbouw is er al af, paar kastjes zijn al leeg. Straks de tuinstoel maar eens in bezit nemen.

• Sietse 45

Na het weekend sneeuw.

• Nicole

Morgen al natte sneeuw maar ik ben donderdag lekker voor 8 dagen naar de 32 graden (:D

• ¥ Lotje ­­¥

Wat een raar weer dan . zo is het lekker en zo weer sneeuw .

Fijne vakantie .:)

• Nicole

Natte sneeuw is toch uitgebleven, zo ook de voorspelde hagelbuien maar koud is het wel, brrrrr.

Dank je wel (tu)

• Marjorie

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Natte sneeuw is toch uitgebleven, zo ook de

> voorspelde hagelbuien maar koud is het wel,

> brrrrr.

> Dank je wel (tu)

“Groot ongeluk op de A28 door hagel”

http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=131824

• Nicole

Vreselijk.

Toch vanmiddag hier een hagelbuitje gehad ondanks de mooie blauwe lucht die heel even helemaal grijs werd.

• Sietse 45

Hier helemaal niks aan de hand, zijn naar een optreden geweest in Earnewâld was lachen.

Wiep & Jan Piet dachten 1½ uur maar werd 2½ dat Astor was helemaal in paniek,

toen ik thuis kwam dat was echt niet leuk hoorde hem al toen ik uit de auto stapte kan niet weer.

• ¥ Lotje ­­¥

De hond neem ik aan . ja … dan is dat weer zielig. De hond van onze dochter kan ook niet goed alleen zijn . Maar is zo,n lief beest . Onze dochter neem de hond dan ook overal mee naar toe . alleen als het ergens niet mag . Het beestje is dan bij ons . Tis een zwervertje uit Kroatië . En een stichting hier in het land haal die beestjes daar op . En van de stichting zeiden ze wel. als ze de hond b.v niet meer wil of wil verkopen of ze dan haar terug wil brengen naar de stichting . Dat kwam een beetje vreemd over omdat ik weet dat mijn dochter dat niet doet . Wie verkoop zijn/haar hond toch . En wie weet wat zo,n beestje mee gemaakt heeft . .in dat land

• CU

Had de hond dan geen moeite met inburgeren? Taal leren en zo?