Hoe normaal ben jij ?

• Terry Bell

:) http://www.durftedenken.nl/

• ¥ Lotje ­­¥

Je moet het al naar onwaar invullen . want doe je het precies dan ben je ::

ik dus te serieus

• Terry Bell

Je moet het ook niet al te serieus nemen ;) !

• Itheka

Ik ben niet meer van deze tijd. Klopt!

Maar ik voel me er niet ongelukkig door.

• erik

Je bent:

NIET VAN DEZE TIJD

Want je bent het ideaal van Seneca!

Je neemt de dingen zoals ze komen en laat je niet meeslepen door de waan van de dag. Wat gebeurt, gebeurt. Je bent stabiel en hebt een weinig turbulent, emotioneel leven.

In deze tijd is stabiliteit een zeldzame eigenschap. Normale mensen streven altijd naar meer. Ze willen alles uit het leven halen en zijn nooit zo tevreden als jij.

• ¥ Lotje ­­¥

Zolang je op de wereld bent Itheka . ben je van deze tijd . . Je groeit namelijk mee . zie maar met de gulden dat euro,s werd . pc, en tal van andere dingen . ;)

• Terry Bell

De test is ontwikkeld door 'n paar goede vrienden, die het leuk vonden de filosofie wat meer onder de mensen te brengen. De antwoordmogelijkheden sluiten weliswaar vaak niet aan bij wat je zelf zou antwoorden maar is het wel leuk om eens met een andere blik naar jezelf te kijken, nietwaar ? :)

Ben benieuwd of er nog andere uitkomsten zijn onder de senioren dan Serieus en Niet van deze Tijd?

• Nicole

Je bent:

WONDERLIJK

Want je bent het ideaal van Aristoteles!

Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.

In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.

• Itheka

Daar heb je gelijk in Lotje!

• Axel

Ik ben nog uit de tijd van de gebreide onderbroek en dat als je op het gras liep oom agent naar je toekwam voor een gesprekje.