Let op, a.s. weekend Zomertijd.

• Axel

In de nacht van komende zaterdag op zondag is het dus weer zomertijd, de klok een uur vooruit dus 2 uur wordt 3 uur:

http://www.kalender-365.nl/zomertijd_en_wintertijd.html :)-D

• ¥ Lotje ­­¥

zomer tijd ja …. jaja en ik hoorde net met het nieuws-weer . dat er kans was op natte sneeuw.Maar…..maart roert zijn staart. En op sneeuw zit ik niet meer te wachten

• Axel

En soms is het 20 graden en zie je velen snel de korte broek aan doen.

• Sietse 45

aprilletje zoet geeft ook nog wel eens een witte hoed.:D

• ¥ Lotje ­­¥

april doet wat hij wil(:D

• Nicole

Hmmmm, 34 graden vanaf morgen ;)

• Sietse 45

Heb de winter kleding maar alvast opgeborgen tropische temperaturen krijgen we aankomende maanden.

• Nicole

Als je hier blijft zou ze ik ze nog maar even in de kast laten hangen, vannacht om 3 uur naar Schiphol met een dikke jas aan die ik maar in de auto laat liggen en heel even de kou trotseer om niet met die jas aan te hoeven komen in Israel :)

Van mij mag het weer net zo'n zomer worden als vorig jaar alleen beginnend in mei en eindigend eind april (en dan mag het weer gewoon opnieuw beginnen :) )

• Sietse 45

Lijkt me niet onaardig dit idee,

en geniet er van in Israël.

• ¥ Lotje ­­¥

Van mij ook . heb altijd koud . dus ik houd van warm weer . Ik snap dus ook niet dat veel mensen naar de wintersport gaan. Kom bij mij nog niet in m,n hoofd op brrr . als ik er aan denk zou ik zo al koud krijgen .