Aangezien 27 april 2014 op een zondag valt, wordt de eerste Koningsdag gevierd op zaterdag 26 april 2014.
Waarom eigenlijk?? Winkels en zo zijn zondags toch ook open . En meer dingen wordt op zondag gedaan????
ja ik dacht het ook al over gelovige . En wil ze niet tegen hun voet aan schoppen . .Maar omdat jij het nu ook schrijf……….. Ik denk meer aan Protestant . Want Katholieke hebben daar minder bezwaar tegen . Maak mij verder niet uit hoor wanneer ze het doen maar vroeg me eigenlijk wat af. En we leven in 2014 . dus dacht ja … misschien nu wel , gezien dan in het geloof.
Ik ken hier een plaatsje veel Protestanten . En daar ga de winkels niet open zondags . Kom je 5 km verder . daar zijn dan weer meer Katholieken daar dan weer wel . En dan is het zoals Axel zegt . ligt aan het geloof .
En al zouden hier b.v de winkels zondags niet open gaan . of het zo weer terug gedraaid worden in Nederland . Zou ik het ook niet erg vinden . Vroeger waren de winkels ook niet open op zondag . ik zou er mee kunnen leven hoor . ik doe nu ook geen boodschappen hier op zondag . Gewoon omdat je dat gewend bent dat je dat nooit gedaan heeft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?