koningsdag

• Nicole

Goed idee van je en zeker als het weer meewerkt :)

• Axel

:)-D

• Axel

Vroeger waren de steden uitgestorven op zondagen en kon je een kanon afschieten, tegenwoordig is het 's-middags een gezellige drukte met volle straten en terrasjes. AH op de Lijnbaan hier heeft zelfs de hoogste omzet van de week op zondagen.

• ¥ Lotje ­­¥

:D haha Ben al bezet Appie . Enne…. ik ben oppas van de hond van onze dochter . Zij ga staan op de Konings markt . Ja en waar ik even naar toe ga en inderdaad een terrasje pikt . ;) Met man en hond .:D

• Douce.

Is dat hetzelfde als Man bijt hond? Of een tikje anders?:D

Douce

• ¥ Lotje ­­¥

Nou hier in de buurt dat dorpje daar ik het over had. van zondags geen winkels open . Daar kan je nog steeds in je blote kont rond lopen zondags.. geen kip te bekennen . ja misschien dan kijkend van achter de gordijnen :D

• ¥ Lotje ­­¥

Deze hond is heellllllllllllllll lief . tis een Kroaat hahah . een zwervertje . Een stichting hier in Nederland gaan die hondjes daar halen . . onze dochter heeft het hondje van die stichting . . Ze vragen wel als je de hond weg zou doen of wil verkopen of niet meer wil of je het dan terug geeft aan de stichting . Och god ze doet het beestje zeker niet weg . Ze neemt het overal mee naar toe . Maar op zo,n markt is dat niks . . dus is het bij ons . .

• Nicole

Zijn er hier in de asiels nog niet genoeg honden die een mandje zoeken?

• ¥ Lotje ­­¥

ja ook . Heb jij in het buitenland niet gezien hoeveel zwerf dieren er zijn . zo zielig ook . ik vind het mooi dat er die stichting is . . Dat ze die dieren opvangen .

• Axel

En onze asiels zitten ook al overvol, zo komen er nog meer bij.