tot 2 keer toe

• ¥ Lotje ­­¥

Ik heb vandaag tot 2 keer toe een mail gehad dat ik een link aan moest klikken van een bank daar ik helemaal niet bij ben . . Ze denken zeker dat je gek bent of zo . Ze kunnen me wat . Met een leesbevestiging er bij . (td)(td) Heb gelijk weggeklikt.

Nadien ga de telefoon . Dat ik een prijs kreeg. Ik dacht wat nou alweer . Ja ik had een tijd terug wel iets ingevuld over gezondheid . Dat klopte wel en ik was uitverkorene voor dat cadeau wat ik kreeg van 35 euro .. ik zei: mooi stuur maar op . moest ik m,n adres geven enzo . Ik zei dat hebben jullie dan toch . ? Even was het stil aan de andere kant. Geef niks kon ik ook even nadenken haha:D Ik zei is daar dan nog iets aan verbonden ? alleen het post tarief zei ze . iets van 8 euro . Ik zei hou maar . Vond ze gek natuurlijk. Hoezo zei ze wil uw geen cadeau? ik zei: als ik iets krijg wil ik het ook krijgen en niet dat ik dan nog iets moet betalen waar ik helemaal niet om gevraagd heeft . Je wil het niet weten maar men gooide de hoorn er op ineens . hahahha:D:D

Ik vraag nergens om dus ze hoeven me niet voor die flauwe kul te bellen . dat je iets krijgt hoewel je dan TOCH nog iets moet betalen.

• Axel

Lotje er wordt de laatste tijd weer gewaarschuwd voor zulke gevallen, wees op je hoede. Ik doe nooit meer mee aan zogenaamde enquete's. Ik weet niet of je dit bedoelt?

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/logos-en-naam-loterijen-gebruikt-voor-oplichting

• ¥ Lotje ­­¥

Ja dat was zoiets over enquete's. En ging over gezondheid . en zo tuim je er weer in . Maar daarbij leer je steeds . ze kunnen nu vragen en mailen zoveel als ze willen . ik ook niet meer . Ik was gewoon pissig gisteren . ik dacht als je iets krijg hoef je toch niks te betalen zeker . Dan betalen hun die porto kosten maar . Dan vragen ze doodleuk nog om op te sturen of je even 8 euro betaald dan . Dan houwen ze hun zooi maar . ik moet niks en vraag er niet om . De uitkokers . . (td) ze moeten nu achteraf nog blij zijn dat IK ze netjes te woord stond . Heel anders dan hun . Ze flikkerde gewoon de hoorn erop . hahahDoe je niet wat ze zeggen , behandelen ze je zo zie je wel . JE word steeds harder Axel tegenover de maatschappij neem dat maar aan . . Men durf ook meer maar dat komt misschien omdat je ouder wordt ik weet het niet . Ik ben tenminste in al die jaren veel harder geworden op en over zoiets . . Je mondje bij je hebben tegenwoordig;)

• Scarlett 2de

Antwoorden aan de telefoon als “krijg de kanker” “kankerjood”of “val dood, vuile stinkhoer”(mijn partner) zijn dan niet ongewoon als ze door de mand vallen.

• Nicole

Bij mij nog gekker, ik kreeg van de week tot 2x toe een mailtje van mezelf (via mijn eigen email adres) dat ik bankgegevens van de ING (heb ik niet) moest controleren en een creditcard (heb ik niet eens) check. Ik dacht even dat ik een virus had (met een Mac gebeurt dat zo goed als nooit maar goed, toch maar nagekeken) maar niks. Ze zijn gewoon zo brutaal om mijn email adres te gebruiken en dan denken dat ik gek ben. Meteen geblokkeerd die zooi en weggekieperd :(