Ik heb vandaag tot 2 keer toe een mail gehad dat ik een link aan moest klikken van een bank daar ik helemaal niet bij ben . . Ze denken zeker dat je gek bent of zo . Ze kunnen me wat . Met een leesbevestiging er bij . (td)(td) Heb gelijk weggeklikt.
Nadien ga de telefoon . Dat ik een prijs kreeg. Ik dacht wat nou alweer . Ja ik had een tijd terug wel iets ingevuld over gezondheid . Dat klopte wel en ik was uitverkorene voor dat cadeau wat ik kreeg van 35 euro .. ik zei: mooi stuur maar op . moest ik m,n adres geven enzo . Ik zei dat hebben jullie dan toch . ? Even was het stil aan de andere kant. Geef niks kon ik ook even nadenken haha:D Ik zei is daar dan nog iets aan verbonden ? alleen het post tarief zei ze . iets van 8 euro . Ik zei hou maar . Vond ze gek natuurlijk. Hoezo zei ze wil uw geen cadeau? ik zei: als ik iets krijg wil ik het ook krijgen en niet dat ik dan nog iets moet betalen waar ik helemaal niet om gevraagd heeft . Je wil het niet weten maar men gooide de hoorn er op ineens . hahahha:D:D
Ik vraag nergens om dus ze hoeven me niet voor die flauwe kul te bellen . dat je iets krijgt hoewel je dan TOCH nog iets moet betalen.