http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/22716246/__DFT_Pensioendebat__Ontlast_werkende_jongeren__.html
Duidelijk is dat ouderen langer aan het arbeidsproces moeten deelnemen en dat jongeren zo snel mogelijk aan een baan moeten komen…In de huidige omstandigheden kan dat niet in EU verband. Maar ook werkgevers en werknemers moeten water bij de wijn schenken, en de immigratie hoort ingeperkt te worden. Conclusie, een rechts kabinet met sociaal gevoel lijkt mij voor de hand.
Ik heb zaterdags nog in de bakkerij gewerkt . ppppppppftttt . dat zakcentje was toen die tijd . iets van 5 gulden op een ochtend . hahahah tja je was er toen blij mee . Als je nu het zou zeggen voor 5 euro heel de morgen . lachen ze je uit .ik was toen 16 jaar.
Ook deden wij voor schooltijd bonen plukken. was soms om 6 uur in de morgen . . En toch hee, onze kinderen hebben ook in de vakanties wel eens bij een boer gewerkt . ook bonen plukken en aardbeien , prei planten . achter op een tractor zitten en dan de plantjes in het gaatje zetten .
Mijn eerste weekloon als loodgietersleerling was Fl 17,10 en moest idd ook zaterdags werken, een halve zaterdag dan.
En dan zaterdag 's middags o.a.met de transportfiets met mand een buitenwijk van de bakker lopen/fietsen tot klanten in het Baarnse bos bij de boswachter en de houtvester en de marechausseewoningen naast paleis Soestdijk.
Dan verdiende ik een tientje mee. .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?