wat is er veranderd?

• axel

Alleen als ik in het buitenland ben lukt het mij nooit om Incredimail te gebruiken maar gelukkig heb ik dan mijn Hotmail. En voor mijn ING heb ik dan een papieren lijst met Tan-nummers bij me.

• ¥ Lotje ­­¥

zo kan ik niet meer op het politiebord . zo vreemd . Ander wachtwoord aangevraagd ….ga niet .

• axel

Mij lukte het wel maar je kan de kop daar niet veranderen als je een fout maakt.

• ¥ Lotje ­­¥

Je moest een wachtwoord invullen . Dan bij mij dan . En herhaling wachtwoord . precies hetzelfde . Dat doe ik en dan komt er te staan . Dat het wachtwoord niet over een komt:S . .

• Itheka

Hoe het komt weet ik niet, maar ik moet om de haverklap opnieuw inloggen. Terwijl ik er steeds bij vermeld dat ik aangemeld wil blijven.

• ¥ Lotje ­­¥

Als dat straks met al die borden zo gebeurt is de lol er af en dan kap ik er maar mee . Heb zitten te proberen op het politiebord ,lukt van geen kanten meer.

• Boris

De zoekfunctie werkt niet meer. En ik denk dat Startpagina deze ook niet meer gaat herstellen omdat binnenkort de prikborden oude stijl verleden tijd zijn.

• ¥ Lotje ­­¥

Nog even Itheka en de borden zijn allemaal veranderd