Buienradar in voetbalsfeer.

• Douce.

Dat klopt niet helemaal, door zijn voetbalverleden was het een bekende Nederlander, daar heeft hij behoorlijk van geprofiteerd.

DWDD kijk ik nooit naar, dus wat hij daar allemaal te mauwen heeft weet ik niet.

De man zal best het e.e.a. in zijn mars hebben, ik heb het nog niet echt ontdekt, behalve dan dat hij aardig schrijft. Vind hem er altijd slordig en smakeloos bijlopen, grote muil (..) - wordt hij juist misschien wel voor gevraagd- en vooral dat spreken van hem is 3x niks. Heel irritant. Jammer, want z'n stem licht verder op prettige toonhoogte.

Inderdaad, hij verdient er aardig mee.

Wat hij voor die Stichting (of ook andere Stichtingen) doet en of dat helemaal zuiver is, kan ik niet beoordelen. Ik geloof eigenlijk wel dat hij meer begaan is dan je op het eerste gezicht zou denken.

Daar schrijf Bram M. over in De Telegraaf he? Iedereen heeft wel een mening over je, al weten ze niets van je:)

Douce

• ¥ Lotje ­­¥

Nou is de buienradar ook in sfeer.:( Het komt er met bakken uit .

Maar………. wel even goed hoor voor de tuinen..

• ¥ Lotje ­­¥

nou ik lees net dat bepaalde provincie,s ook de code geeft . en Brabant ergens geen stroom heeft vanwege de regen val . Laat hier nou de zon wat schijnen , vanmorgen regende het wel even flink . Maar ja Brabant is groot..

Hier lees maar

Weercode oranje in westen en zuiden

Update: maandag 28 jul 2014, 13:36

Het KNMI waarschuwt voor extreem weer in het westen en zuiden van Nederland. Er is code oranje afgegeven voor Noord- en Zuid-Holland, Brabant en Utrecht. Daar kan lokaal veel wateroverlast en onweer voorkomen.

In de vier provincies is vanochtend al veel regen gevallen en er worden nog meer zware buien verwacht. In de andere provincies, behalve in het noorden, is code geel afgegeven voor gevaarlijk weer. In de noordelijke provincies is het een stuk rustiger.

Door de wateroverlast zitten delen van Zuid-Nederland zonder stroom.

bron NOS

• bigi poika

Ja , en mijn wandelschoenen zijn ook weer schoon.

Vanmorgen wel effe bewolkt dacht ik ,,,, dus op de fiets weg , daar * stallen en dan mijn route lopen.

Na een 1/2 uur werd de bewolking wat natter , en even later storten.

Natuurlijk GEEN regen pak of plu mee. En dan maar terug lopen.

Het water liep via de zwaarte kracht zo maar mijn hoge schoenen binnen , die vol liepen , lololol.

Gelukkig bleef ik warm , en op de fiets snel naar huis , hier was het inmiddels droog en douchen.

Schoenen staan nu bij de Combi Ketel , en zijn binnen en buiten schoon.

* Dit is een lantaarn paal met een slagboom er naast .De Security past dan even op mijn fiets .

Anders is hij zomaar weg in dit land :D:D:D

• axel

Het was gisteren voorspeld, ik was expres met de bus gegaan.

• ¥ Lotje ­­¥

ik liep van de auto naar mijn huis , was zeik nat .Het komt er af en toe wel met bakken uit hoor. Maar als je zag op t.v . … Dan staat Nederland zo blank zie je wel…. ..