Vrouwen, voor ons is er nog hoop! :)

• Channah

Ik vind zelf Linda Rodin en Joyce Carpati erg mooi.

• Terry Bell

Ja. ‘tis zeker ’n mooie vrouw, die giornalista Michela Zio : http://www.iltempo.it/2.797/2014/02/22/viaggio-tra-le-vetrine-piu-belle-d-italia-1.1222006 !

• ¥ Lotje ­­¥

Wel nee , jij heb jou smaak en een ander weer de hare of zijne . ik kan een buurtbewoner van vroeger , zij deed op haar 82 nog schaatsen . En liep nog op hoge hakken ..onvoorstelbaar.. onlangs zag ik een vrouw ik dacht dat ze ongeveer 69 was . en ze was 80 . haar man 86 , had je hem ook niet gegeven . En stonden allebei op de dansvloer te twisten . Er werd voor hun geklapt . ik zei zo tegen mijn man . dat wil ik ook nog kunnen op mijn 82 ste jaar . zo zie je maar weer .

• ¥ Lotje ­­¥

ik kan de site niet meer zien de beheerder heb het veranderd . Aan je schrijven te zien was het heel kleurrijk . Mijn moeder was ook kleding kiezend , en altijd perfect niet opvallend maar wel goed gekleed . . en ja ook nagellak en lichte kleur lippenstift. En geen circustent :D

• Nicole

Jammer want dan had je een heel stel dames kunnen zien die er als circusartiesten uitgedost bij liepen op een aantal dames na die wel zeer netjes gekleed waren voor hun leeftijd maar niet praktisch in het dagelijks leven, meer voor een feest of een sjieke receptie.

Opvallend is ook nergens voor nodig :) en een beetje make-up daar is niets mis mee mits het bij een dame op leeftijd maar geen knalrode nagels zijn en lippen als van een afgebeten kippenkop :) laten we dat maar bewaren voor diegenen waar het bij past alhoewel ik al helemaal niet hou van die knalkleuren op nagels en lippen.

• Channah

Ik denk dat de dames op de foto´s er echt niet iedere dag zo uitzien, maar wel bij speciale gelegenheden. Of gewoon op momenten dat ze er zin in hebben om er mooi uit te zien.

Zelf houd ik erg van mooie kleding. Ik vind het een vorm van creativiteit om er goed uit te zien. Maar als je mij nu ziet…. ……… Een zwarte spijkerbroek waar de rafels aan hangen en zelfs hier en daar een gaatje erin. en dat is dan geen dure modieuze zo bedoelde spijkerbroek. Daarbij een T-shirt dat eens zwart was, en nu een soort van onbestemd grijs. En het allerergste: een paar campingsandalen van kunststof waar het water dwars doorheen kan lopen. Reden: ik ben mijn dakterrasje aan het reinigen en reorganiseren, en dat doe ik toch écht niet in een mooi outfitje. Maar in deze shabby kleren ga ik niet eens te post uit de brievenbus halen, no way!

Maar als je mij vanmiddag had gezien had je een heel andere kijk op mij gekregen. Mooie jurk, mooi jasje, mooie schoenen, bijbehorende tas. Lekker op stap met een vriend die ik al sinds 1977 ken. Dus ook nog eens een supermooie man naast mij! ;) Vandaag waren de kleuren vrij ingetogen, maar dat is ook wel eens anders.

Soms alleen door een plagerig accent zoals een rare kleur armband of schoenen, maar ook wel eens een enkele keer totaal uitbundig.

Doorgaans begin ik de dag in een ‘huishoudoutfitje’, waar ik gewoon vlekken op mag maken. en wat er niet per se goed uit hoeft te zien (wel beter dan wat ik nu aan heb). Daarna trek ik pas de kleren aan die ik die dag wil dragen. Er gaan overigens ook dagen voorbij dat ik er zoals dat tegenwoordig heet ‘casual’ bij loop. Maar altijd casual…… Ik moet er niet aan denken!