Eten voor een prikkie.

• Channah

De maaltijden van de HEMA kosten 5 euro. Mijn maaltijden zijn goedkoper, namelijk 2 euro all in (gas, water, elektriciteit etc.). Dat scheelt dus 3 euro per maaltijd, en over een jaar is dat (365 x 3 euro) 1095 euro. Geef jij bijna 1100 euro per jaar aan je keukeninrichting uit? Ik niet, en velen met mij ook niet.

Conclusie: zelf koken is toch voordeliger.

Maar wat ik al eerder zei: gemak dient de mens, en het is af en toe gewoon leuk om buitenshuis te eten. Ik kies dan toch liever voor een écht restaurant, maar als je weinig tijd (of geld) hebt vind ik de HEMA zo´n slechte keus nog niet.

• CU

Beetje dom? Volgens mij kost een beetje keuken toch al zo'n 10 á 15 duizend euro.

Je rekensom komt dan uit op 15.000 gedeeld door 3 maakt dan 5000 dagen te eten halen.

• Channah

Je bent dus niet een beetje dom, maar heel erg dom.

Om te beginnen moet je die 15.000 euro die je bespaart door die ´complete keukenuitrusting´ niet aan te schaffen niet door 3 maar door 5 delen, want dat kost zo´n goedkope dagelijkse maaltijd bij de HEMA, 5 euro. Blijft dus over 3000 dagen dat je je keukenuitrusting niet hoeft en kunt gebruiken, want die is er niet. 3000 dagen gedeeld door 365 dagen komt neer op nog geen 3 jaar. Schaf jij iedere drie jaar een nieuwe keuken aan van 15.000 euro aan?

• axel

Channah Schreef:

——————————————————-

> Biedt de HEMA ook een vegetarisch menu aan?

Ja die zag ik vandaag maar vraag me niet wat maar het zag er op de foto heel smakelijk uit en een volgend keer ga ik hem uit proberen. :P

• Sietse 45

https://www.facebook.com/tantetienburgum/photos/a.303487103149995.1073741828.295928713905834/341436622688376/?type=1&theater

• Sietse 45

axel Schreef:

——————————————————-

> Channah Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Biedt de HEMA ook een vegetarisch menu aan?

>

> Ja die zag ik vandaag maar vraag me niet wat maar

> het zag er op de foto heel smakelijk uit en een

> volgend keer ga ik hem uit proberen. :P

Je steekt je tong uit lijkt dat het geen smakelijk eten wordt.