Beste woningbezitters, Beste ouderen,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor uw aandacht voor dit onderzoek. Ik ben Delano IJff, een business student aan de Univesiteit van Utrecht. Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek voor het introduceren van een nieuwe verzilverhypotheek. Nu moet ik voor mijn onderzoek een enquête afnemen met woningbezitters van 55 jaar of ouder. 

De verzilverhypotheek is een hypotheek op de overwaarde van een woning. Deze overwaarde is opgebouwd door de bewoners die in het verleden hebben afgelost op hun hypotheek. De verzilverhypotheek zorgt dat deze overwaarde vrij komt waardoor er een groot bedrag vrijkomt. Dit bedrag kan dan gebruikt worden voor verschillende doelen zoals schenken, vakantie of een nieuwe auto.

Deze enquête is bedoeld om kennis te krijgen van de doelgroep die in aanmerking komt voor een verzilverhypotheek. De wens is om erachter te komen wat voor soort verzilverhypotheek het beste is onder de doelgroep. Door uw bijdrage kan de volgende verzilverhypotheken zodanig worden aangepast dat zij ouderen beter van dienst zijn.

De anonieme enquête bevat 10 vragen en kost u 2 a 3 minuten om in te vullen en is te vinden door op de volgende link te klinken https://uusocsci.au1.qualtrics.com/jfe/form/SV_cOaSRhntZlhlvV3

Nogmaals hartelijk dank voor u tijd een aandacht. 

Met vriendelijke groet,

Delano IJff