Hallo,

Ik ben Henny Post, wou even wat met jullie delen, ik ben nog aardig goed te been maar vooral in de ochtend en avonduren wordt het allemaal wat moeilijker.

Nu heb ik in de douche en wc al hulpmiddelen zoals een zitje in de douche en een stang bij de wc waar ik heel veel aan heb. Nu had ik sinds de zomer wat last van, eigenlijk vooral, ochtendstijfheid en kreeg mijn broek bijna niet meer aan, laat staan mijn sokken, gelukkig was het lekker weer dus zonder sokken gelopen.

Nu kwam ik via facebook dan een advertentie tegen over een sokken aankleed aantrekhulp of hoe het ook heet, gok gewaagd en dat is een uitvinding hoor, heb hem nu onder mijn bed staan en iedere ochtend en avond gebruik ik hem. Hele tijd nog gekeken of er een soortgelijke aankleedhulp bestaat maar bij de zorgwinkel hebben ze alleen voor steunkousen een hulpmiddel dus ben er wel echt heel blij mee.

Tuurlijk wou ik dit idee graag met andere delen, maar ik had ook een vraag, is er mischien een mogelijkheid om dit bij de verzekering in te dienen om mischien nog wat geld terug kan krijgen via de verzekering want de hulpmiddelen van de douche en wc kreeg ik met zorgverzekeringkorting.

Ik weet niet hoe ik een foto erin kan zetten maar ik heb hem hier vandaan, heb deze nog nergens anders gezien?

https://www.pucshop.nl/products/sokken-hulpmiddel

Fijn weekend groetjes Henny Post