sluiting prikborden

  • axel

    Je moet gewoon nooit uitloggen. ;)

  • CU

    Het moet toch mogelijk zijn om de prikbordsoftware ergens te kunnen aanschaffen?

    Toen en jaar of zes geleden het prikbord Roemenië van Sanoma wegens ruzie ter ziele ging, hebben een paar prikkers elders de software gekocht en gingen daarop door.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Je kan ook freegoodies aanmaken . is overzichtelijker .

  • ¥ Lotje ­­¥

    ja dat nieuw bericht zie je inderdaad niet nee. Ze zijn niet zo overzichtelijk .

  • ¥ Lotje ­­¥

    Je zou dat inderdaad van te voren dan moeten bespreken want nadien ga het niet meer . of je e-mail geven hahahaha dat je zo kan mailen waar je zit .:D

  • Itheka

    Als ik dat allemaal lees, denk ik, dat ik net een paar anderen het voor gezien houd. Het is jammer. Meer dan tien jaar heb ik geprikt (wat staat dat raar) en het is raar dat het dan afgelopen is.

    .

    Misschien dat ik nog wel af en toe reageer tot het niet meer kan, maar bij deze dus:

    Het allerbeste met jullie allemaal, het was meestal leuk!

  • axel

    Itheka Schreef:

    ——————————————————-

    > Het allerbeste met jullie allemaal, het was

    > meestal leuk!

    Niet zo gauw de moed laten zakken, kom op, gewoon proberen. :)

  • Channah

    Je kunt nu nog via een pb diegenen bereiken waar je contact mee wil houden. Wellicht kan daar een privé-contact uit voortvloeien.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Ik dacht dat ook . en zegt het ook wel eens . Heb zitten te klooien vorige keer . maar prikken ga wel . Vind de borden niet zo maar goed misschien aan wennen . ik prik ook zoiets denk ik hahahah ja gek wel ik prik hahaha. of zelfs wat langer. ik zie wel hoe en wat . is het niks stop ik of misschien wel minder . of helemaal niet meer. . En als jij stopt Itheka . ( maar gewoon proberen zoals Axel zegt) Ook het beste met jou. en natuurlijk in gezondheid.

  • axel

    Het lijkt wel oud-en-nieuw. X(